Bilde underveis i svangerskapet

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Hei,
Skal komme med ett tips! :D

Jeg har tatt bilde uke for uke så langt i svangerskapet, noe som er utrulig tungvint å gjøre selv med telefon, så jeg har gått til anskaffelse av Selfiestang, en med utløserknapp på stanga, og en med utløser på egen kontroll :) selv liker jeg best den jeg har kontrollen i hånda, for da får jeg ett stødigere bilde :)

Nå er bildetakingen blitt en lek, og jeg kan gjøre det selv helt til "the bitter end" :D

Sniker inn fra februar og takker for supert tips! :-) :-)

Så lurt! Jeg angrer på at jeg ikke tok flere bilder sist jeg var gravid, så bør være flinkere denne gangen. Mannen blir fort lei når han skal ta bilder, så selfiestang høres veldig lurt ut:-)

Det har kommet en app som heter gravidereisen som jeg anbefaler å laste ned. Der kan du ta bilde hver dag (jeg har ikke husket hver dag, men noen ganger i uken.)
Så kan du få påminnelse hver da:
Nå er det på tide å ta bilde av magen!
:)
Tilslutt blir det en lysbilde framvisning du kan bestemme filter og hastighet på :)

Det har kommet en app som heter gravidereisen som jeg anbefaler å laste ned. Der kan du ta bilde hver dag (jeg har ikke husket hver dag, men noen ganger i uken.)
Tilslutt blir det en lysbilde framvisning du kan bestemme filter og hastighet på :)

Å, takk for tips! :D Da blir det jo en flott kombinasjon med Selfiestang og app :)

Oo, det hørtes gøy ut! Har ikke tatt noen bilder enda :rolleyes:

Oo, det hørtes gøy ut! Har ikke tatt noen bilder enda :rolleyes:
Ikke jeg heller, ettersom det ikke fristet å vise verden ar jeg var så innmari oppblåst at magen nesten var større uke 5 enn uke 10 :-S

Ikke jeg heller, ettersom det ikke fristet å vise verden ar jeg var så innmari oppblåst at magen nesten var større uke 5 enn uke 10 :-S
Haha! Sånn jeg har tenkt også! :p har heller ikke tatt noen bilder..

Back
Topp