bilde pluss litt hjelp?

Blubba85

Elsker forumet

Uploaded with ImageShack.us[/image]

sån får eg bildene når eg legger di ut koffor?[8D]

Hvor laster du opp bildene dine?
Hvilken link bruker du?

http://img14.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img14/8084/6003v.jpg&via=mupload#

ka link skal eg bruke da `? prøvt mangen forsjelige linker

ORIGINAL: MrsPink

Hvor laster du opp bildene dine?
Hvilken link bruker du?

Direkt link..

Så trykker du på det tegnet helt til høyre øverst i denne ruta hvor du skriver, som ligner på et fjell og sol Og da limer du inn linken.
Men har du ikke det tegnet må du trykke der det står image. Og da limer du linken mellom image tegnene som kommer her..

gjere akkurat sån men bilde kommer ikke opp[&:]

fatte d ikke,klikke er såååå iriterte..

Direkt link..

Så trykker du på det tegnet helt til høyre øverst i denne ruta hvor du skriver, som ligner på et fjell og sol Og da limer du inn linken.
Men har du ikke det tegnet må du trykke der det står image. Og da limer du linken mellom image tegnene som kommer her..

Du har ikke noe mellomrom mellom eller noe? Ingen tegn blir borte.. ?

For ofte må jeg lage mellomrom mellom image, så lime inn linken, så ta bort mellomrommet.. for det hender at en parantes blir borte..

hmm ikke som eg ser men prøve lit til

Du har ikke noe mellomrom mellom eller noe? Ingen tegn blir borte.. ?

For ofte må jeg lage mellomrom mellom image, så lime inn linken, så ta bort mellomrommet.. for det hender at en parantes blir borte..

kan ikke kopiere den direkte linken eg [:'(] den er ikke merka[&:]

Direkt link..

Du må være registert tror jeg.. for å kopierer den

Bruk denne:

http://img14.imageshack.us/img14/8084/6003v.jpg

Gromgutten på traktor og med fullt utstyr [:D] Herlig!

Back
Topp