Bilde på ultralyd

April2018lykke

Andre møte med forumet
Må man si ifra på forhånd/når man kommer til time for tul og oul hvis man ønsker bilde? Trodde egentlig det var standard for alle vil vel ha det? Men så har jeg lest om flere som ikke har fått det?

Oul er det standard at man får men varierer på tul. Har man betalt tul selv trur jeg at man får men gratis tul kan variere.

På Haukeland spurte hun underveis om vi ville ha bilder, og så betalte vi i skranken på vei ut.

har fått på begge de to tul-ene jeg har hatt... uten å betale.. hos privat gyn, og på sykehuset..

Jeg betaler ikke for bildene, men har måtte spørre første gangen. Andre gangen jeg var der printet han ut uten at jeg måtte spørre.

Jeg fikk bilder uten å spørre, både på privat tul i uke 8, og på sykehuset i uke 13 (da fikk jeg en hel drøss med bilder[emoji87]). Og på oul pleier man å få, ja.

Sniker fra desember.

Vi ble spurt om vi ville ha underveis fordi vi måtte betale. Jeg har aldri hørt om noen som ikke har fått, enten gratis eller mot betaling.

Fikk ikke her på sykehuset. Tenkte ikke på å spørre underveis soden jeg har fått på privat ul og oul uten å spørre, men han tenkte visst ikke på å ta bilde...:/

Back
Topp