Bilde på lerret eller bilde forstørrelse

tuppis

Glad i forumet
Hvor pleier du å fotsørre bilder? Og få bilde på lerret?
Hva betaler du?
Ser etter rimeligste :-)

Har bare brukt fotoknudsen... Det finnes sikkert billigere sider, men de har mange bra tilbud innimellom :)
Pluss at nå har jeg vært kunde der så lenge at jeg ikke gidder å prøve noe nytt :p
Har egen bildebank og der :)

Pleier å bruke Fotoknudsen, men sist benyttet jeg nfoto. Fornøyd med begge. Syns det er synd man ikke kan hente Fotoknudsen sine i butikk lenger, frakten er så himla dyr!

FotoKnudsen er så fryktelig dyr synes nå jeg , når det gjelder det meste . Jeg bruker nfoto og bestiller fotobøker fra Japanfoto. Nfoto har kampanjer på lerrett innimellom , så jeg venter og bestille da ;-)

Har kjøpt et lerret og kjøpte det gjennom japan photo, bytter som regel mellom de og fotoknudsen når det er noe med bilder. veldig fornøyd med lerret fra japan photo :-)

Har brukt fotoknudsen de gangene det har vært aktuelt. De har ofte kampanjer på lerret og jeg har vært superfornøyd med kvaliteten på de bildene jeg har bestilt. Har minnebank hos fotoknudsen, så da er det greit å benytte dem :).

Vi bruker alltid FotoKnudsen har flere på lerret er veldig fornøyd

Jeg er utdannet fotograf og prøvd både fotoknutsen og japanfoto. Ingen tvil på hvem jeg er mest fornøyd med. Japanfoto leverer alltid super kvalitet, men hos fotoknutsen ble fargene mye "blassere". :-)

Printerpix har vi brukt. Kjøpt kupong på groupon, forrige lerret jeg kjøpte var 50*60 (70?), og betalte ca 350.

Back
Topp