• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bilde opprydning..

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
.. skal jeg ha. Nå som jeg blir sofa sittendes så lenge.
Så jenter... Hvilke bruker dere til å fremkalle.
Tenkte også at jeg skulle lage et helt album, som kommer fiks ferdig i posten. Hvor er det best å gjøre det?
Mener jeg las en gang om noen som brukte et program som la bildene inn i riktig rekkefølge selv.. Noen som vet/husker??[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

*lisker seg ut siden jeg ikke har tatt den oppryddningen enda*[&:]

Hihi..

æsj ikke jeg heller[&:] men kanskje skjønnigene vet??

[&:][&:][&:] me too [&:][&:][&:]

Er jo faktisk morro med bilde opprydning. Men puhhhh, det kommer til å ta tid[;)]

Men guuuuuu så liten småen min har vert[;)]
OG BOLLETE[8D][8D]

CEWE fotoverden har jeg lasta ned, men ikke brukt enda - tror det er .. japan foto? [8|] Men skal vist være enkelt, her kan du legge bilder inn litt om litt.. Har ikke laga fotobok før, men skal begynne å lage av jentene - et for hvert år [:)] Tenkte da bruke denne, husker jeg spurte her inne og denne fikk mest positivt [:D]

ORIGINAL: KathMor

CEWE fotoverden har jeg lasta ned, men ikke brukt enda - tror det er .. japan foto? [8|] Men skal vist være enkelt, her kan du legge bilder inn litt om litt.. Har ikke laga fotobok før, men skal begynne å lage av jentene - et for hvert år [:)] Tenkte da bruke denne, husker jeg spurte her inne og denne fikk mest positivt [:D]

Tusen takk..
Har tidligere startet på fotobok om bare felix. Men nå tenker jeg å lage en for hvert år. Er jo morro å mimre om hva vi voksne fant på også[;)]

Ja så klart, hvorfor tenkte jeg ikke pån det [:D] Så klart må familien og ha album, et for hvert år! Ja men da blir det det også, et for hver av jentene og et av family´n [:D]

vi har brukt fotoknutsen. aner ikke om de er best men fungerer vertfall greit. 

ORIGINAL: KathMor

Elkjøp bruker også CEWE - og jeg har vert veldig fornøyd med bøkene fra Elkjøp [;)]

Back
Topp