Bilde (link) på viking gore tex skoa...

De så jo bra ut.
Har du erfaringe?

Er på jakt etter gode og vanntette høstsko [:)]

Kjøpte de til Martine nå når hun begynte i barnehage. Guttungen hadde de på høst å vår i fjor å har kjøpt nye til han nå. Så vi er igrunn kjempe fornøyd med de..
Sitter godt på beina til lille Martine å ho beveger seg lett i de.
Men de må jo selvsagt innpringneres, da det er joggesko på en måte.. Det er ikke noe å hoppe i vanndammer å sånn med tror jeg. Men guttungen har ikke vært våt i de som e kan huske iallfall. Å han går i naturbarnehage å er ute hele dagen.

ORIGINAL: heart86

Takk[:)]
var de jeg kikka på også!
men måtte bare vite hva andre hadde valgt som dere var fornøyde med!

de har ikke størrelsen hans inne da, og finner de ikke i noen butikker.. kjipt!!

Så at det var mye utsolgt på nettet også :(
Kjipe greier.

ORIGINAL: Har 2 venter nr 3

Kjøpte de til Martine nå når hun begynte i barnehage. Guttungen hadde de på høst å vår i fjor å har kjøpt nye til han nå. Så vi er igrunn kjempe fornøyd med de..
Men de må jo selvsagt innpringneres, da det er joggesko på en måte.. Det er ikke noe å hoppe i vanndammer å sånn med tror jeg. Men guttungen har ikke vært våt i de som e kan huske iallfall. Å han går i naturbarnehage å er ute hele dagen.

Hvordan imprignering bruker du? spray eller sånn krem?

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Takk[:)]
var de jeg kikka på også!
men måtte bare vite hva andre hadde valgt som dere var fornøyde med!

de har ikke størrelsen hans inne da, og finner de ikke i noen butikker.. kjipt!!

Så at det var mye utsolgt på nettet også :(
Kjipe greier.

ja veldig kjipt..
så jeg kjøpte noen andre goretex i butikken istad, så fikk vi prøvd dem også[:)]
var adidad og hun som hjalp med hadde hatt i fjor til sin jente og var veldig fornøyd[:)]
så da prøver vi de[:)]

etter jeg så skoa hans idag (de hadde tatt på vanlig sko istedenfor gummistøvler) måtte jeg ha GTX fortest mulig[8D]

Jeg og må ha sko snart, og kan ikke vente til de får inn.
Hvilke type adidas kjøpte du i dag til AL? Link? [:)]

Jeg har nettopp kjøpt disse, og lillemann elsket å gå med de [:D]
Fikk beskjed om å imprignere de annenhver uke, slik at de holdt seg perfekt hele tiden [;)]

ORIGINAL: Babelle

ORIGINAL: Har 2 venter nr 3

Hvordan imprignering bruker du? spray eller sånn krem?

Bruker spray og har vært fornøyd med d :)

Back
Topp