vestlandsjento Gift med forumet 4 Feb 2010 #2 Oioioi! Positiv jo! Gratulera så masse med spiro[:D][:D][:D]
_venter_ Elsker forumet 4 Feb 2010 #4 Jeg våger ikke å juble for høyt ennå. må ta en del tester og blod prøver for å få bekreftet om at den er positiv.
Jeg våger ikke å juble for høyt ennå. må ta en del tester og blod prøver for å få bekreftet om at den er positiv.
S siwro Gift med forumet 4 Feb 2010 #5 Ojoj så artig.. Gratulere så mye med positiv test, den var fin den jah[;)] kos deg med voksende mage[:D]
Ojoj så artig.. Gratulere så mye med positiv test, den var fin den jah[;)] kos deg med voksende mage[:D]
_venter_ Elsker forumet 4 Feb 2010 #6 jeg håper jo selfølgelig at spira sitter nå. vi har hatt så mange nedturer, vi har alldrig kommet til denne biten før, så dette er rart for meg. jeg har selv ikke ord til å beskrive hva jeg egentlig føler,
jeg håper jo selfølgelig at spira sitter nå. vi har hatt så mange nedturer, vi har alldrig kommet til denne biten før, så dette er rart for meg. jeg har selv ikke ord til å beskrive hva jeg egentlig føler,
Tullemor79 Gift med forumet 4 Feb 2010 #7 oj, oj, oj!!! Jeg ser to streker på testen din!!![:D][:D] Gratulerer så mye med en liten spire i magen!
oj, oj, oj!!! Jeg ser to streker på testen din!!![:D][:D] Gratulerer så mye med en liten spire i magen!
VilSåGjerne Forumet er livet 4 Feb 2010 #9 ka eg syntes??????[:D] helt nydelig bilde[:D] gratulerer så kjempe masse[:D]
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 4 Feb 2010 #20 ORIGINAL: vestlandsjento Oioioi! Positiv jo! Gratulera så masse med spiro[:D][:D][:D] sign