(Bilde) Hva gjør du akkurat nå??

MillaC

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
ImageUploadedByBV Forum1485163057.723337.jpg

Jeg ligger på sofaen, spiser klementin, drikker kaffe og ser på sport imens mini sover :)
 
4a32d07592e9031b1293ac44e3f07ecb.jpg
Strikker,drikker te og koser meg mens tuppa og papsen sover ♡
 
Har ikke bilde, men nettopp levert katta til dyrlegen da hun virket syk. Vettskremt over noe i leiligheten og var urolig, så etter diskusjoner med 2 dyrleger så ble vi enige om å levere henne inn til undersøkelser.
Vondt i mammahjertet <3
 
Har ikke bilde, men nettopp levert katta til dyrlegen da hun virket syk. Vettskremt over noe i leiligheten og var urolig, så etter diskusjoner med 2 dyrleger så ble vi enige om å levere henne inn til undersøkelser.
Vondt i mammahjertet <3
Å håper det ordner seg ♡♡♡
 
Ligger i senga enda :p
IMG_5020.JPG
 
Har ikke bilde, men nettopp levert katta til dyrlegen da hun virket syk. Vettskremt over noe i leiligheten og var urolig, så etter diskusjoner med 2 dyrleger så ble vi enige om å levere henne inn til undersøkelser.
Vondt i mammahjertet <3

Håper det ordner seg!
 
Håper det ordner seg!
Håper jeg også. Ikke gøy når dyrene blir syke. Merket at hun var vettskremt over noe i går kveld, og det var helt ekstremt i morges. Vi alle prøvde å trøste og kose med henne, men hun ville være nær men ikke bli holdt.
 
Ser på Vampires diaries men mini sover :)



6a1df824512f2d71e756386133c005f0.jpg
 
70497cab366ad1143d9dc1a73fb74879.jpg


Ser greys anatomy, og strikker etter å ha vært hos gyn og fått konstatert kjemisk/spontan abort..
 
Back
Topp