Bilde-galleri ???

*Bobbo*

Forumet er livet
Synes vi kunne hatt ett bilde-galleri under topptråden vår.
Med bilder av prøverørsbarna. [:)] Begynner jo å bli noen nå.

Vet kanskje noen synes det er litt sårt, men jeg synes bare det hadde vært kjempe koselig.
Gir ihverfall meg håp.[:)]

Ha synes dere jenter???
Lager ikke noe før alle har sagt sin mening, og ser hva flertallet sier.
Dette er kun ett forslag.

Jeg velger å ikke svare - etetrsom jeg kke er prøver nå.
Flott at du finner på slike ting Bobbo, jeg stiller jo opp med bilder jeg selvfølelig dersom det er behov for det[:)]

Har egentlig tenkt litt over forumet her inne selv, om jeg tar med formye av Ul bilder, og slike ting, og bilder av lille gutt.
Derfor har jeg ikke lagt ut flere bilder av gutten for det er jo litt sårt for noen av dere.
Prøver å ikke fokusere for mye på graviditet og babyen her inne hos dere.

Det var en liten periode det ble flere tråder om  fødsler, graviditet og slikt enn prøvere her inne, tok litt overhånd.
Her er jeg litt usikker på hva vi gravide har gjørt dette forumet til, om det kan gjøre det litt sårt for de som er prøvere eller om det er OK, hva sier dere jenter?

Det hadde vært koselig!!! [:)]

Jeg har svart ja, syntes det var veldig hyggelig(og synes fortsatt) med oppdatering fra de som har fått det til. Når det gjelder meg selv vil jeg nok ikke legge ut noen bilder, men det er jo opp til enhver[:)]

Bra forslag Bobbo!

Eg svarte ja sjølv om eg kanskje er litt inhabil sidan eg er gravid no. Men før eg blei gravid gav det meg håp og sjå at det går ann[:)]

Ein slik topptråd kan jo dei som er interessert i gå inn på. Men dersom det blir for masse om graviditeten og baby-tida trur eg kanskje det kan bli litt masse. Det holder kanskje med ul-bilder o.l og ikkje maaaaange tråder om det. Der er dagboka god å ha og så kan me jo snika på kvarandre på terminforuma[;)]

Ja, synes det var ett godt forslag jeg også. [:)][:)][:)]
Kan jo velge om en vil legge ut bilder eller ikke.
Og om en vil se eller ikke.

ja, det hadde vært koselig[:D]

kjempe god ide bobbo[:)]sier ja jeg[:D]

hadde eg selv vært her inne ennå, så vill eg ha sakt ja til dette.

alle vet at noen stunder er veldig tunge i denne prosessen og det er ikke alltid like kjekt å få se alle bildene som kommer inn her.

men å ha det i en egen tråd hadde jo vært supert.

vil en ikke se bildene, så nei,da går man ikke inn "der"[:)]

Jeg svarte ja, man trenger jo ikke å gå inn å se om man syntes det er sårt å se babyer.
Full forståelse for de som ikke vil se altså, men noen syntes kanskje det er koselig å se andres prøverør barn [:)]
(ikke det at de ser noe annerledes ut enn andre barn da [;)])

Dytter, blir det noen egen bildetråd eller ikke?

ORIGINAL: twinanne

Dytter, blir det noen egen bildetråd eller ikke?

Ser nå at 90% har svart ja, så da skal jeg lage en bildetråd senere idag. [:)][:)][:)]

Back
Topp