Bilde fra ultralyd :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Nå har jeg vært på 4 ultralyder, men har ikke et eneste litt greit bilde engang :( kan ikke se på noen at det er en baby engang :( kjempe kjedelig. Men nå skal jeg på ul hver 14 dag framover pga svangerskapsdiabetes, så er jo fortsatt en sjangs får å ende opp med 1 greit bilde å ha i boken om henne :) Har dere fått bilder dere er fornøyd med? Har sett at 3D bildene til noen her inne er jo kjempe fine :) :)

Vi har fått fine bilder. Har ikke tatt 3D ultralyd.. Om du skal hver 14 dag bør de vell få til et bra bilde til deg ;) Kan du ikke si i fra at det er noe du gjerne ønsker slik at de kan legge litt flid i det?

Jo må kanskje det :) er jo koselig å ha et bilde av ho før ho kommer :)

kjempedårlige bilder fra tidlig og rutine UL vi også, vanskelige å tyde :( Håper på fine 3D bilder neste uke!

Har noen bilder hvor det ser ut som en baby, men ikke noe profilbilde og absolutt ingen som er i nærheten av de som har vært på 3D :( Har veldig lyst å dra på 3D, men ingen hadde ledig på de tidspunktene vi kunne reise( bor et stykke unna der de har tilbudet) :(
Håper du får et eller flere gode bilder, nå som du får mange sjanser fremover :D

Vi har ikkje vært heldig med bildene:( skal på ul i uke 30 håper å få et då.. vi skal ikkje på 3d...

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Samme her... har ikke et eneste bildet at rusket, og jeg har vært på 5 ul. Han vil rett og slett ikke forstyrres ;) Har igrunn slått meg til ro med at jeg ikke får se han før han blir født, og det er igrunn greit det :)

Fikk manden fine bilder på oul,sist fikk jeg et bilde,men hun var ikke snill og viste seg ikke fra sin beste side,så da ble det desverre ikke noenfine bilder:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp