Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fekk til å legge ut bildet i dagboka mi til slutt, men då berre i stort format. Har lagt inn mange bilder tidligare på forumet, men virkar som om alternativet med lite bilde berre ikkje ville i går. Besøk dagboka mi om de er interresserte. ønskergullnr2: eg føler 10 veker har gått treigthehe. På samme side er det rart å tenka på at det allerede er 6 veker sidan positiv test
Berre håpar desse to ferievekene mine går kjapt no så når eg 12 veker tirsdagen etter ferien
Er forfeeeeerdelig trøytt om dagane! Kunne sikkert ha sove 4-5 timar midt på dagen om eg hadde tillatt meg det
Var til Haukeland på undersøkelse i går i forbindelse med ein studie eg er med på no som heiter pregmet. Går ut på å bruke metformin heile svangerskapet for dei med pcos. Dei som er med får 5 utvida kontrollar på sjukehus og får enten metformin eller placebo ut svangerskapet. Ein får ikkje vita kva ein får før studien er over visst. Fekk tlf i dag at eg hadde for høge verdiar på ein glukosetest tatt i går
Det betyr at eg ligg an til å få svangerskapsdiabetis og no må regulera kosthaldet mitt deretter. Blir kalla inn til nærare samtale/undersøkelse ang det snart. Litt kjedligt, men har no levd på lavkarbodiett tidligare og klarde meg stort sett utan sukker då i fleire mnd så alt går
![]()
Ja, spennandes å vere med på studien og følest veldig bra å bli ekstra oppfulgt. Får eg svangerskapsdiabetis no så blir eg nok endo meir oppfulgt, men greit det då. Skal alltid klare meg med minimalt med sukker! Då slepp eg kanskje legge på meg så masse ogSåg deg ikkje no på tirsdag når eg var inne Truddelutt`n, men kanskje neste gong
Tihi. Fekk tlf frå polyklinikken i dag: du skulle ha vært her til kontroll i dag du??? Hehe, eg hadde jo ikkje fått nokon beskjed om det. Var visst skjedd ein glipp. Skal inn på mandag no. Blir sanns.vis blodsukkermåling og kostholdsendring no fyrst og fremst.
Skal føde på Voss er planen Trudelutt'n, men me sjåast kanskje på ein av dei andre kontollane eg skal på i forbindelse med studienForeløbig termin er satt til 16.1. I grunn retta til 18.1 av lege på Haukeland, men han lot ivf-terminen stå så får vi sjå på o.ul.. God ferie til deg!
![]()