Bilde av vinterskoene mine

hissigproppen

Gift med forumet
Her er de Ikke fantastiske bilder altså.

De så utrolig gode ut :D

MiniBolle2012 skrev:
De så utrolig gode ut :D

Ja, komfort gikk langt foran utseende!!
De er så syyyykt gode!

Er som å få en god klem når jeg tar de på!

Ecco har et par finere også, med samme teknologi i sålen. De kan være verdt å ta en kikk på!

Jeg holdt på å falle sist jeg var gravid, men det gikk heldigvis bra!

Tror jeg kommer til å bli fornøyd, de virker veldig stabile og deilige <3

Hvis ikke må vi kjøpe sånne bestemor-brodder, haha.
Syns jeg ser det!

hissigproppen skrev:
Hvis ikke må vi kjøpe sånne bestemor-brodder, haha.
Syns jeg ser det!

Skal du ikkje le av emoticon  er knall når ein er ute på glatten med to hundar!

Skoa såg kjempegode og varme ut! Gratulerar med nye!

Gratulerer med nye vintersko :) De så rett å slett veldig gode og varme ut:) Fine var de også :)

hissigproppen skrev:
Ecco har et par finere også, med samme teknologi i sålen. De kan være verdt å ta en kikk på!

Skoene såg fantastiske ut! Hvilken teknologi mener du?
Jeg tryner flere ganger om vinteren å er livredd for å falle å slå lillegutt. Hvor har du kjøpt disse? :)

Brodder er kjempebra! Anbefales :-) Jeg skulle absolutt ikke ha det før, men måtte krype til korset da vi i fjor høst fikk en liten en som ikke ville sove andre steder enn i vogna.....så da gikk vi masse tur hele vinteren, og jeg måtte bare ha brodder. Så mye deiligere å gå ute da, uten å være redd for å dette!

Kjempefine sko :-) Kan jeg spørre om prisen?

Syrine skrev:
Brodder er kjempebra! Anbefales :-) Jeg skulle absolutt ikke ha det før, men måtte krype til korset da vi i fjor høst fikk en liten en som ikke ville sove andre steder enn i vogna.....så da gikk vi masse tur hele vinteren, og jeg måtte bare ha brodder. Så mye deiligere å gå ute da, uten å være redd for å dette!

De kostet 1800,-... Så ganske stiv pris. Men skal definitivt ta godt vare på de med impregnering, nubukolje og mild vask.

hissigproppen skrev:

Syrine skrev:

De kostet 1800,-... Så ganske stiv pris. Men skal definitivt ta godt vare på de med impregnering, nubukolje og mild vask.

Oida, jaja, da kan jeg glemme det :-)

Jeg så de hadde noen ganske fine Columbia vintersko på obs på Løren, om du bor i nærheten der. De kostet 699,- mener jeg å huske. :-)

hissigproppen skrev:
Jeg så de hadde noen ganske fine Columbia vintersko på obs på Løren, om du bor i nærheten der. De kostet 699,- mener jeg å huske. :-)

Gjør ikke det dessverre, men takk for tipset :-)

Back
Topp