Bilde av testene våre????

Grete71

Forumet er livet
     3+4

Dette var vel 3-4 dager før IKM. Har visst bilde av den digitale hjemme så får legge den ut da. Kan jo skrive hvor langt vi var på vei da vi testet. [:)]

Digital er kjekk! [:)] Er noe med det å SE at det står GRAVID der.... [:)]

her er min[:)](den ene av de hvertfall[8D])

og enda en...(tok ialt sikkert 5 stk..hehe...kunne bare ikke tro d..[8D])

Jeg får bare så utrolig dårlige bilder jeg[8|] Skjønner ikke hva jeg gjør galt.. Har ganske nytt kamera også.. [>:]

[:D][:D]

ORIGINAL: Enbabytil

Jeg får bare så utrolig dårlige bilder jeg[8|] Skjønner ikke hva jeg gjør galt.. Har ganske nytt kamera også.. [>:]

Du må nok ta bildet ganske så langt fra, og så heller redigere/beskjære bildet etterpå... [;)]

det som er litt flaut er at det er mange tester til hehe.. klarte ikke å slutte å teste før jeg kjøpte den digitale. ord er mye mer overbevisende en streker

Testa 4+4 [:D] Troooor kansje jeg er gravid [8D] fikk litt sjokk så jeg tok en del tester [8D]

Jeg har ikke lagt ut noe her før nå fordi jeg har knota litt med å få lagt ut noe bilde noe sted.
Fant ut at jeg kunne linke til profilbildet mitt på min side. [:D]

Denne testen ble vel tatt noen dager etter første positive... så jeg tror den var like rundt IKM.

Denne ble tatt kl 1930 tirsdag den 14. og da var jeg etter mine beregninger være 4+4 [:D]

[hr]

Klara ikke legg ut bilde:(

Jeg tok heller ikke bilder av testen(e). Tok mange som viste en sånn svaaaak strek. Var så usikker. Så jeg måtte tilslutt kjøpe en digital for å få det bekreftet!

Back
Topp