Bilde av mitt lille nurkegull

BabyMama

Glad i forumet
Hei! Vet det er mye utolmodige vibber ute og går i juniforumet for tiden. Rart og tenke på at for bare få dager siden, var jeg kanskje en en de som var mest lei. Og plutselig befinner jeg meg på andre siden. Så fortvil ikke, den som venter venter på noe godt!!!

Og for å jekke ned forventningene litt kan jeg jo nevne diverse plager som følger etter fødselen, og som man ikke akkurat gleder seg til - som såre sting, vonde brystvorter, melkespreng og våkenetter... Men likevel er det vel verdt alt strevet! Legger ved et bilde av meg og den lille kosejenta vår, baby Marylin - er hun ikke nydelig?

Hilsen kjempestolt BabyMama [:)][:)][:)] 

ååå for en søt jente da..
Må bare spørre. Kjente du noe før fødselen starta eller ble det bare plutselig?
Har termin idag og har kjent masse murringer og sterke mensensm i ei uke nå, men...

Utrolig skjønn jente du har fått BabyMama. [:)]
Tenker du er stolt mamma [:)]

ORIGINAL: BabyMama

Hei! Vet det er mye utolmodige vibber ute og går i juniforumet for tiden. Rart og tenke på at for bare få dager siden, var jeg kanskje en en de som var mest lei. Og plutselig befinner jeg meg på andre siden. Så fortvil ikke, den som venter venter på noe godt!!!

Og for å jekke ned forventningene litt kan jeg jo nevne diverse plager som følger etter fødselen, og som man ikke akkurat gleder seg til - som såre sting, vonde brystvorter, melkespreng og våkenetter... Men likevel er det vel verdt alt strevet! Legger ved et bilde av meg og den lille kosejenta vår, baby Marylin - er hun ikke nydelig?

Hilsen kjempestolt BabyMama [:)][:)][:)] 

kunne ikke vert mer enig.

kjempe søt jenta di[:)]

så nydelig lita jente[:D][:D]

Hun er kjempesøt. Gratulerer så masse.[:D]

Ikke for å skremme deg Sommerbaby, men dette er en slående likhet mellom disse (se hva alle 3 gjør med fingeren sin i munnen):

mellom denne:

..denne:

..og denne:

Ååå så nusselig!! Kos dere masse i tiden fremover.[:)]

Så nydeligkos dere masse fremover[;)]

nydelig jente[:D][:D]
gratulerer så mye

Gratulerer BabyMama! [:)] kjempesøt lita snuppelure du har fått!!!! ikke misunnelig i det hele tatt, neeeeeida [;)]!

Så søt liten jente du har fått...
Ja det kan snu seg fort det derre fra å vente til å være der med babyen sin og alt det som føler med.
Lykke til videre og håper at plagene forsvinner etterhvert!

Takk og takk - gleder meg til å se bilde av deres søte små også etter hvert!!! Men nyt for all del denne siste gylde tiden med bebisen i magen. Må si jeg savner sparkene litt og den enorme spenningen ved å snart skulle treffe den som ligger der inne [:)] 

Back
Topp