mhh Elsker forumet 17 Okt 2006 #1 Her e min me Emil si buksa på hode,trur han ha tatt ein førr mye på det bilde[&:]
N nemi.marselia Forumet er livet 17 Okt 2006 #3 vent litt må hente d på mobilen bærre vær heilt stille om d[:D]
N nemi.marselia Forumet er livet 17 Okt 2006 #5 kvaliteten e ikkje den bæste sia den e tatt i mørke m tlf
mhh Elsker forumet 17 Okt 2006 #6 Fant ett av far og sønn[:D] Beste guttan i live mitt,elsk dokk[:D][:D][:D] SMASK[;)]
Lykke! Forumet er livet 17 Okt 2006 #8 Her kommer et bilde av gubben uten huet hihi han er finest sånn[8D]
dite Forumet er livet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 17 Okt 2006 #9 ORIGINAL: Elisabeth:) Her kommer et bilde av gubben uten huet hihi han er finest sånn[8D] Tuller du med oss nå????
ORIGINAL: Elisabeth:) Her kommer et bilde av gubben uten huet hihi han er finest sånn[8D] Tuller du med oss nå????
Lykke! Forumet er livet 17 Okt 2006 #10 ORIGINAL: dite ORIGINAL: Elisabeth:) Her kommer et bilde av gubben uten huet hihi han er finest sånn[8D] Tuller du med oss nå????
ORIGINAL: dite ORIGINAL: Elisabeth:) Her kommer et bilde av gubben uten huet hihi han er finest sånn[8D] Tuller du med oss nå????
T *Tøtta81* Forumet er livet 18 Okt 2006 #11 min kjære mater lillegull når ho bare var noen få uker gammel
H Huppetitta Gift med forumet 18 Okt 2006 #19 ORIGINAL: Nusse76 Her er min sammen m Elise ikke vanskelig å se at han er faren i hvertfall.. hehe så lik ungene, spes elise er han[:)]
ORIGINAL: Nusse76 Her er min sammen m Elise ikke vanskelig å se at han er faren i hvertfall.. hehe så lik ungene, spes elise er han[:)]
H Huppetitta Gift med forumet 18 Okt 2006 #20 her er min kjære, hadde han fått vite at jeg legger ut bilder her hadde han blitt mega sur tror jeg.. hehe
her er min kjære, hadde han fått vite at jeg legger ut bilder her hadde han blitt mega sur tror jeg.. hehe