BILDE AV MEG, FERIE OG ANGELSOUND

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Da reiser eg til syden i morgen. Kommer tilbake 21.august [:D] Skal bli deiligt [:D] Kvalmen har avtatt, er bare uvel [:D] Det er jo bare bra [;)] Hihi. Eg vil også ligge ut et bilde av hvem eg er [:D] Siden når eg kommer hjem er eg 13 uker på vei. I natt når eg skulle ligge meg skulle eg bare prøve å høre, og jammen meg hørte eg en fort hjertelyd. Klarte ikkje telle slagene jo [:D] Eg er en stolt og lykkelig kommende mamma :-D De 3 øverste bildene er modellbilder fra april i år, og det siste er fra i sommer når eg var på campingvognen [:D] Ser ansiktet er forandret [:D]

GOD TUUUR!!!
selv om jeg må si jeg er en smule sjalu..[8D]
Å for noen nydelige bilder.
er jo kjempe pen jo..
Kose deg masse på tur..
ta godt vare på deg selv å den lillle..[:D][:D]

Kose deg masse på tur...viktig og kose seg litt [:)]

utrolig flotte modell bilder av deg...Vakker er du [:)]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Sign

ååå så pene du e[:D]du blir nok ein fantastisk fine mamma[:D][:D]kooooos deg massemasse på ferie!d e deiligt[:D]

Kos deg masse på ferie!!!Så deilig det skal bli med sol og varme[:D][:)]Jeg kunne ikke tilfeldigvis bare blitt med?i kofferten liksom?

Og så er du utrolig nydelig![:D]

ORIGINAL: fillifjonka

GOD TUUUR!!!
selv om jeg må si jeg er en smule sjalu..[8D]
Å for noen nydelige bilder.
er jo kjempe pen jo..
Kose deg masse på tur..
ta godt vare på deg selv å den lillle..[:D][:D]

Sign!

ORIGINAL: **Haley**

Kos deg masse på ferie!!!Så deilig det skal bli med sol og varme[:D][:)]Jeg kunne ikke tilfeldigvis bare blitt med?i kofferten liksom?

hihi signerer for egentlig alt her: ferie, sol, varme, koffertsnik, nydelig [:D][;)][:)][;)][:)]

God tur!!! Kos deg litt for meg og da!!!
Du er vakker!

ORIGINAL: evighusbygger

hihi signerer for egentlig alt her: ferie, sol, varme, koffertsnik, nydelig [:D][;)][:)][;)][:)]

Signerer i vei jeg også!! [:)][:)][:)]

Hihi. Takk jenter [:D][:D] Skal kose meg, og kose meg ekstra for dere også [:D] Og passe på lillegull <3

Wow, så pen du er [:D] Må storkose deg på ferie! Deilig for deg at ukene går litt fortere da [:)][:)][:)]

GOD TUR [:D]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

[:)]

hehe.. og jeg signerer... så koselig melding. Vi gleder oss til du er tilbake;)
ORIGINAL: evighusbygger

Back
Topp