Bilde av magen.

mammatilLinnea

Elsker forumet
Jeg tok bilde av magen nå,og syns liksom jeg begynner og se gravid ut alt. [:)] Skal ta bilde hver uke framover. Flere som skal det eller?

Hei ja jeg kommer til å ta en del bilder av magen jeg også er egentlig spinkel bygd og syns det er morro med mage he he
Hvordan er formen hos deg da? Formen hos meg er bra ikke noe tegn til kvalme ennå heldigvis men jeg har litt stikkninger i magen og en så uholdelig kløe inni magen blir gal [:-]
klemmer fra lille meg

Formen min er helt fin. Ikke kvalm eller noe. [:)] Har litt stikking i magen,og litt mens murring. Syns det var litt farge på pariet i går når jeg var på do,men har ikke kommet noe mer,så regner med alt er bra inni der. [;)]

Ja får håpe det da. og det er det helt sikkert har hørt mange si at de har sånn festeblødning men selv har jeg ikke opplevd det.men kommer det flere ganger hadde jeg kontaktet legen.bare for å være sikker.
klem fra lille meg

Ja bilde av magen er viktig, hehe. må jo se fremgangen![:)] kanskje det kan være greit å måle rundt også? føler meg ikke så veldig gravid enda, men magen føles litt oppblåst om kvelden..lurer på når babykulen kommer, men det blir kanskje lenge til siden det er min første..[8|] god påske!!

Tror jeg får mage tidlig denne gangen også. [:)] Men da kan det jo bli litt vanskelig og holde det hemmelig til uke 12. mor og far min vet det jo,men tenkte jeg skulle vente til uke 12 med å si det til noen andre. Jeg skal måle magen hver uke også. [:)]

Hihi, litt teit men jeg tok også bilde av magen på søndag...Ikke at det vises enda, men greit å ha et "før" bilde liksom. Har litt mage fra før, så det vil sikkert ikke vises på enda en stund. Men blir koselig å ha gravid-mage og ikke bare vanlig fleske-mage[;)]

Den magen jeg har er nok igjen fra sist jeg var gravid [:)] Hadde jo litt før jeg ble gravid også. hehe. Men litt rart den ser gravid ut og ikke bare flesket syns jeg. [;)]

Tenkte jeg skulle ta første bilde når jeg blir 8 uker på vei... Da kan jeg jo ta bilde hver fjerde uke eller så for å se om det er noen utvikling... Er så opplåst nå, og det ser litt misvisende ut!

Gleder meg til jeg kan se at jeg har begynt å få mage på ordentlig[:)]

Back
Topp