bilde av magen

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
hei. jeg lurer på om det er flere som har tenkt å ta bilder av magen deres hos en fotograf? jeg ska l det men lurer litt på hva jeg skal ha på eller hvordan bildene skal være. er så vanskelig å bestemme seg. er det noen som har noen forslag eller tips om hvor jeg kan se slike bilder?[:)]

skal ikke det..men høres veldig stili ut da...
sort hvitt er jo dritstili...
kan jo ta naken
med bare truse/boxer
med snekkerbukse og bare undertøy under

å nå ble jeg skikkelig misunnelig[8|]

Svigermor skal ta bilde av meg i sort hvitt, da skal jeg bare ha på truse.
Men bildet blir tatt slik at jeg dekker brystene med hendene. blant annet når jeg sitter og stryker oer magen.
Samboer skal også være med b.la et bilde der han kysser magen........gleder meg sånn.
Må bare vente til magen blirr litt større 

Jeg tok av venninna mi med speilrefleks kamera og sort/hvit film. Ble så dumt med den trusekanten, så hu var naken med et hvit laken vi dekte til med. Evt la håret over brystene etc.  Hadde også hvite laken over møblene og gulvet. Passet på så de ikke var strekt, lå å foldet seg naturlig..
Ble best resultat når hu står på bildene. Samboeren hennes var også med på noen. Han nusser magen, klemmer magen, kjenner på magen, står bak å stryker på magen, nærbilde av  bare deres hender på magen, samme med henne. Etc, bare å bruke fdantasien, de beste bildene, er de naturlige bildene...

Forloveren til mannen fikk tatt bilder av seg og kona da de bodde i usa, de nydelige bildene både i sort hvitt og farge, med og uten klær... blir rent misunnelig jeg!

stilig å ta bilde av magen ja.

skal ikke gå til fotograf men bilde blir det[:D]

ser for meg noe som sort hvit i en enkel lang kjole,barfødt på ei brygge i profil[8|][:D]hele meg da.

venter lengst mulig da pga vær og str på magen[;)]

Back
Topp