bilde av kalenderene...

Bebibooms

Gift med forumet
deres..?? altså, barnas... hehe... [;)]

her er Marcus sin kalender.... [:D] stolt over jobben... hehe... inni den er d, duplo, dvd, bok, lommelykt, kjevle, sjokolade, smurfe drops, småbiler.... nja... litt forskjellig...[:D]

Næææ jaggu sa jeg smør asssa - himmel så fin!!!! Et stykk heldig gutt [:D]

ORIGINAL: Reinbue

den var kjempefin! vår er kjedelig..

fååå seee...[:D]

ORIGINAL: KathMor

Næææ jaggu sa jeg smør asssa - himmel så fin!!!! Et stykk heldig gutt [:D]

HIIIV O`HOI snart er skatten vår[8D][8D][8D][8D]

Kjempefin! Skal få tatt bilde snart[;)]

så kooos!

du skal få se bilde av vår, når jeg har laga den ferdig[:-] blir i løpet av kvelden!

Er en fyrstikkeske-kalender laget av litt større fyrstikkesker enn de vanlige, små..
Hver av de fire sidene på kalenderen er dekorert uliket, men i samme "stil".
Det lille bildet øverst til venstre, viser kalenderen sett ovenfra.. [:)]

Oppi hver skuffe ligger det en liten godis til hver av ungene (en gomp-pastill eller en twist for eksempel),
og så en lappe med en aktivitet som vi skal gjøre sammen.. Et par av dagene har barnehagen "stjelt" aktiviteter vi hadde planlagt å gjøre hjemme, men men... [:)]

ååå, kjempekoselig kalender.... mammamø....[:D] den var fiiin...

vår er og ting til aktiviteter som skal gjøres den dagen... lommelykt er til lysmarsjen i bhg... kjevla er til bakedagen med barselgruppa... jah... sånne ting...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

ååå, kjempekoselig kalender.... mammamø....[:D] den var fiiin...

vår er og ting til aktiviteter som skal gjøres den dagen... lommelykt er til lysmarsjen i bhg... kjevla er til bakedagen med barselgruppa... jah... sånne ting...[:D]

[:D]

Ines kalender (den hadde jeg da jeg var lita, så den er vel ca 25 år nå[;)]):

Emmelis kalender;

Og DER hadde nissen plutselig hengt opp alle pakkene! [;)] (pynter opp det uferdige hjørnet på kjøkkenet..... troen begynner å forsvinne på at det blir ordnet før jeg dør[:(])

De får hårstrikk, blyant, lekearmbånd, tegnebok, julebok (snekker andersen + jul på månetoppen), dvd (aladdin + tom og jerry jul), klistremerker, vaskeklut, shampo og balsam, "juleverkstedting (tror det blir hele 6 dager med juleverksted!!!)", bittelitt sjokolade og julenattdrakt

[:D][:D][:D]

måtte le litt når jeg sammenligna mengden med broderi på vår sammenligna med den vand hadde da hun var liten... begge har helt klart sin sjarm[:)]

Farmor har faktisk sendt oss mannen sin kalender[:)][:)][:)][:)]det ankom i dag så vi blir med på julekalender likevel[:D].. bare at ingenting er kjøpt inn enda... så vi later som 1.des ikke eksisterer[8D] 

Skal pakke inn gavene og henge opp i dag...[8D]
Rakk det ikke i går..

Så hun får åpne første pakke når hun kommer hjem. Men kjedelige pakker hos oss i frohold til dere da...[&:]

ORIGINAL: *MissMe*

Rakk det ikke i går..

Så hun får åpne første pakke når hun kommer hjem. Men kjedelige pakker hos oss i frohold til dere da...[&:]

hva er i pakkene hos dere da??

her er den ikke ferdig.. gavene er der men ikke resten.. skal prøve å finne kalenderen jeg hadde da jeg var liten(brodert kallender) enn så lenge har gubben hekta alle på en snor som han har hengt i gardinstanga.. ikke så dekorativt for å si det sånn[:D] der er det lomme lykt med sånne plast ting til å sette på slik at det blir mønset på veggen, små biler, litt større biler, noen biler med lyd, delt opp dokktor sett, grisen fra timmi tid, det var noe mer også men nå husker jeg ikke[8|]

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: *MissMe*

Rakk det ikke i går..

hva er i pakkene hos dere da??

her er den ikke ferdig.. gavene er der men ikke resten.. skal prøve å finne kalenderen jeg hadde da jeg var liten(brodert kallender) enn så lenge har gubben hekta alle på en snor som han har hengt i gardinstanga.. ikke så dekorativt for å si det sånn[:D] der er det lomme lykt med sånne plast ting til å sette på slik at det blir mønset på veggen, små biler, litt større biler, noen biler med lyd, delt opp dokktor sett, grisen fra timmi tid, det var noe mer også men nå husker jeg ikke[8|]

Har kjøpt 24 sangkort med julesanger på. Teksten på ene sida og et julebilde på andre sida.[;)]
Men så får hun gave i skoen av de 13 islandske julenissene fra den 11.des. Da får hun småbamser, såpebobler, lucialys, hårbørste osv..

Utrolig mange fine pakkekalendere! Bebibooms, så utrolig smart og KJEMPE-fint! Det må jeg virkelig si!! [:D][:D]

Jeg har rett og slett ikke ork eller tid til å styre med å finne et sted å henge opp pakkene. Tenker at det får vi ta når vi får hus! Jeg og Emma skal jo bare være her til den 16. uansett - ta tar vi juleferie! [:D] 

Derfor blir det ikke noe spennende bilde herifra. Her legges en og en pakke i vinduet hver natt, sammen med en stor nisse ved siden av. Slipper vi kampen om hvorfor hun bare kan åpne en pakke om dagen også! [8D] Emma var veeldig spent idag tidlig når hun våknet, og ropte inn til oss: "MAMMA! PAPPA! Nissen har vært her!! PAKKE!!" Skjønn!  Veldig opptatt av nisser om dagen! [;)]

Chrichri, den adventskalenderen vil jeg se nærbilde av! Den så kanonbra ut! [:D]

Tauza: Ja, snakker om forskjell på mengde broderi! [8D] Jeg tenkte jeg skulle brodere akkurat samme til Emmeli (vi hadde jo bare èn), men latskapen tok overhånd og da kjøpte jeg en ferdigbrodert istedet[8D] Derfor en rød og en blå[8D]

Back
Topp