bilde av gullene!

OH RLY?

Forumet er livet

Hvem er hvem da? de to bildene er av Mia og Astrid en dag gamle[:D]

det øverste er Mia! [:D]

herreguuuuuud så søte jenter du har! og skikkelig like [:D]

blir spennende å følge med på om litjpia fortsetter å være så lik hele veien. du må legge ut bilder oooofte [8D][;)][:D]

er 700g forskjell på dem, ser at Astrid er rundere i fjeset enn Mia var men ellers er de klin like vettu!

blir morro å se om det fortsetter sånn ja, herlighet!

Menneeh, 3xS, GURIMALLA for et nydelig bilde av deg da, at det går an! skikkelig yummy mummy vettu!

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

er 700g forskjell på dem, ser at Astrid er rundere i fjeset enn Mia var men ellers er de klin like vettu!

blir morro å se om det fortsetter sånn ja, herlighet!

Menneeh, 3xS, GURIMALLA for et nydelig bilde av deg da, at det går an! skikkelig yummy mummy vettu!

ser dem 700 gr ja [:D] hihi, gode kinn!

takker [:D]

ORIGINAL: Merri24

Nydelige jentene dine!! Og så så like!! Du har gjort en god jobb:)

Nyyydelige

Kjempelike
Nydelige jenter [:D]

Så fine jenter du har [:)] Gratulerer så mye med ei prinsesse til, og som 2 barn mamma [:D]

Hehe! Jeg tippa at det nederste bildet var Mia[8D] Men så leste jeg videre og så jo at det var feil[:D] Morsomt at de er så like[:)] Jeg fikk to forskjellige[:)]

Øverste er mia ja, bildene er fra dag 2 med begge så det er helt vannvittig så de ligner! mer i virkeligheten enn på de to bildene og for det er samme furtleppa og rynkene i panna å faktene å alt! sambo ler med jevne mellomrom å lurer på om de er litt sånn forsinka tvillinger[8D]

Sååå nydelig! GRaulere som 2 barns mamma [:D]
Jeg tippa det øverste var Mia, såg det på underleppen[8D] Nydelige jenter! Alt bra ellers?

Åååå, så nydelige de er de to jentene dine! De er jo så like også, hehe [:D]

Gratulerer nok en gang!

ORIGINAL: Krepsen78

Åååå, så nydelige de er de to jentene dine! De er jo så like også, hehe [:D]

Gratulerer nok en gang!

To nydelige prinsesser, lett å se at dem er søstre ja[:)]

Back
Topp