Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: Bambling
Fant ikke bilde av dem nå, men vi vil ha omvendt av disse:
Altså blankt på sidene og en matt stripe inni.
Og inni vil jeg at det skal stå "Be my lifeline for this lifetime..."
Men vet ikke ennå hva han syns om akkurat det. Men ringene er vi enige om! [:)]
Akkurat sånn har jeg som forlovelsesring [:D] Altså, matt inni og glatt ytterst [:)]
ORIGINAL: Bambling
Fant ikke bilde av dem nå, men vi vil ha omvendt av disse:
Altså blankt på sidene og en matt stripe inni.
Og inni vil jeg at det skal stå "Be my lifeline for this lifetime..."
Men vet ikke ennå hva han syns om akkurat det. Men ringene er vi enige om! [:)]

ORIGINAL: Pliiingrid
Jeg må spørre jeg også: Er det vanlig med først forlovelsesring, og så giftering???
ORIGINAL: eplemos
Dere?
Når de frir sant, ka sier de då?
Står det noe inni forlovelsesringen? Er det egne ringer for forlovelse? Att man må kjøpe 2 sett ringer?
ORIGINAL: kasandre
Dere?
Står det noe inni forlovelsesringen? Er det egne ringer for forlovelse? Att man må kjøpe 2 sett ringer?
Her var det skikkelig "old school-ring in a box" med lang tale, ned på kne og "vil du gifte deg med meg?" Eg fikk det som heter en frier-ring, Den er i hvitgull med tre utstående diamanter på toppen... Er kun eg som har ring frem til vi gifter oss, så da må vi ha nye [:)]
edit: Ringen min er veldig lik på denne(den til venstre, trio diamantring 0,56 karat): http://www.tesori.no/forlovelsesringer-trio-056ct-diamanter
ORIGINAL: Liahra
ORIGINAL: kasandre
Dere?
Her var det skikkelig "old school-ring in a box" med lang tale, ned på kne og "vil du gifte deg med meg?" Eg fikk det som heter en frier-ring, Den er i hvitgull med tre utstående diamanter på toppen... Er kun eg som har ring frem til vi gifter oss, så da må vi ha nye [:)]
edit: Ringen min er veldig lik på denne(den til venstre, trio diamantring 0,56 karat): http://www.tesori.no/forlovelsesringer-trio-056ct-diamanter
Den var utrolig nydelig!
Heldig du er [:D]