Bilde av gifteringen da

Ophelia

Elsker forumet
Må mest sannsynlig ut å finne meg en ny giftering siden jeg ikke tåler den jeg har så godt....Så, få se deres da! Trenger litt inspirasjon[:)]
Her er min;

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Bambling

Fant ikke bilde av dem nå, men vi vil ha omvendt av disse:

Altså blankt på sidene og en matt stripe inni.
Og inni vil jeg at det skal stå "Be my lifeline for this lifetime..."
Men vet ikke ennå hva han syns om akkurat det. Men ringene er vi enige om! [:)]

Akkurat sånn har jeg som forlovelsesring [:D] Altså, matt inni og glatt ytterst [:)]

Vi også hadde de til forlovelsesringer [:D]

ORIGINAL: Bambling

Fant ikke bilde av dem nå, men vi vil ha omvendt av disse:

Altså blankt på sidene og en matt stripe inni.
Og inni vil jeg at det skal stå "Be my lifeline for this lifetime..."
Men vet ikke ennå hva han syns om akkurat det. Men ringene er vi enige om! [:)]

FOR en NYDELIG tekst, go for it;)
Bare å overtale han;)

Her er ringene våre. Ble "litt" dyre med alle de diamantene mine i, så dette ble både forlovelses og gifteringer. [:)]

Dere?
Når de frir sant, ka sier de då?

Står det noe inni forlovelsesringen? Er det egne ringer for forlovelse? Att man må kjøpe 2 sett ringer?

Jeg må spørre jeg også: Er det vanlig med først forlovelsesring, og så giftering???

vi har disse forlovelses ringene! men vi bytter når vi gifter oss!  [:D]

Bestilte fyrst denne, men då denne ikkje såg slik ut i verkelegheita, fekk me nye.

For at det som me hadde betalt for, skulle visa att i ringen måtte me byta design til denne

ORIGINAL: Pliiingrid

Jeg må spørre jeg også: Er det vanlig med først forlovelsesring, og så giftering???

Tror det er vanlig med to forskjellige ringer, men det er vel hva man bestemmer seg for selv. Jeg vil ha en forlovelsesring og en annen som giftering.

Han ville ha gult gull, jeg hvitt gull. Så da møtte vi møtes på midten. Ikke gift enda, men pusser opp ringene når den tid kommer.[:)]

Disse skal vi ha, som både forlovelses ringer og gifte ringer, om vi blir gift da :P Står : Kjærligheten overvinner alt! i Runer [:)]

Vi har gifteringer i hvitt gull, min med en diamant i (er vel egentlig en alliansering)
da mannen min fridde fikk jeg en enstens diamantring da han gikk ned på kne og han hadde ingen ring før vi giftet oss og vi kjøpte to ringer til. (Bruker selvfølgelig den jeg fikk da han fridde også)

Tror det meste er både vanlig og uvanlig, var noen som reagerte på at det kun var jeg som brukte ring da vi var forlovet, men jeg mener nå at vi får gjøre som vi vil alle sammen[:D]

ORIGINAL: eplemos

Dere?

Står det noe inni forlovelsesringen? Er det egne ringer for forlovelse? Att man må kjøpe 2 sett ringer?

Her var det skikkelig "old school-ring in a box" med lang tale, ned på kne og "vil du gifte deg med meg?" Eg fikk det som heter en frier-ring, Den er i hvitgull med tre utstående diamanter på toppen... Er kun eg som har ring frem til vi gifter oss, så da må vi ha nye [:)]

edit: Ringen min er veldig lik på denne(den til venstre, trio diamantring 0,56 karat): http://www.tesori.no/forlovelsesringer-trio-056ct-diamanter

Vi hadde samme ring som forlovelse og giftering. Når Sigurd fridde gjorde han det med en enkel sølvring, så gikk vi sammen til gullsmeden å valgte ut forlovelsesring. Hadde ikke gravering i forlovelsesringen, men pusset de opp og graverte de til bryllupet. 

ORIGINAL: kasandre

Dere?

Her var det skikkelig "old school-ring in a box" med lang tale, ned på kne og "vil du gifte deg med meg?" Eg fikk det som heter en frier-ring, Den er i hvitgull med tre utstående diamanter på toppen... Er kun eg som har ring frem til vi gifter oss, så da må vi ha nye [:)]

edit: Ringen min er veldig lik på denne(den til venstre, trio diamantring 0,56 karat): http://www.tesori.no/forlovelsesringer-trio-056ct-diamanter

Den var utrolig nydelig!
Heldig du er [:D]

ORIGINAL: Liahra

ORIGINAL: kasandre

Dere?

Den var utrolig nydelig!
Heldig du er [:D]

Eg veeeeit [:D] hehe... Føler meg ganske heldig som fikk DET frieriet [:)] Gjenstår å se om bryllupet blir like romantisk [8D]

Back
Topp