Chaplo Blir kjent med forumet 27 Mai 2017 #1 Har du et bilde av ditt hentesett? Jeg er på jakt etter inspirasjon!
LilleK Glad i forumet 30 Mai 2017 #3 Chaplo skrev: Har du et bilde av ditt hentesett? Jeg er på jakt etter inspirasjon! Klikk for å utvide … Skal ha dette, men i en retro blåfarge
Chaplo skrev: Har du et bilde av ditt hentesett? Jeg er på jakt etter inspirasjon! Klikk for å utvide … Skal ha dette, men i en retro blåfarge
Venessiela Forumet er livet VIP Himmelbarn Maiblomstene 2017 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 3 Jun 2017 #4 Feilpost Last edited: 3 Jun 2017
Venessiela Forumet er livet VIP Himmelbarn Maiblomstene 2017 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 3 Jun 2017 #5 Her er vårt hentesett. Fotsid kjole og tøfler strikket av mormoren, sammen med langermet body, strømpebukse og pyntejakke fra Kappahl
Her er vårt hentesett. Fotsid kjole og tøfler strikket av mormoren, sammen med langermet body, strømpebukse og pyntejakke fra Kappahl
Lillevesen246 Gift med forumet Novembergull 2017 Juligull2021 3 Jun 2017 #6 Dette skal vi ha i november
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 3 Jun 2017 #7 Hentesettet passet ikke før hun var 6 mnd. Har ikke så gode bilder men: Siden det var alt for stort måtte hun strikke noe mindre som kunne brukes den vinteren. Ble bare jakke og lue da.
Hentesettet passet ikke før hun var 6 mnd. Har ikke så gode bilder men: Siden det var alt for stort måtte hun strikke noe mindre som kunne brukes den vinteren. Ble bare jakke og lue da.
Litja17 Elsker forumet Septembergull'17 Høsthjerter 2017 Marsboere 2020 9 Jun 2017 #8 Strikker dette fra klompelompe hefte, bare i "jenteversjonen" med fletter i stedet for perlestrikk. ooog i annen farge og "vanlige" fletter.
Strikker dette fra klompelompe hefte, bare i "jenteversjonen" med fletter i stedet for perlestrikk. ooog i annen farge og "vanlige" fletter.