* Bilde av din barnevogne*

Kan klikke bilstolen rett på understellet [:D]

Vi hentet vogna vår i går og er strålende fornøyd så langt! Den er jo bare så kul [:D] Kan ikke se at den er brukt engang!
Det er Emmaljunga 2009 mod. i camo mønster.

å velge riktig vogn er et stort dilemma,er ganske enig med deg,jeg tenker at sort er mer praktisk siden man skal ha vognen en stund,og investere masse penger i den,selv om hvitt er kjempelekkert,men blir kanskje med tiden fort møkkete,selv om den er enkel å holde ren.....synes jeg da.selv så går jeg for sort....d er vel smak og behag.....lykke til med valget.

ORIGINAL: Gizmonie

[;)]Her er vogna mi.

kjempefin vogn å så god å trille[:)]
Kommer seg frem over alt og stor bag
Hadde en nesten lik når jeg hadde første jenta mi[:)]

ORIGINAL: *Isabella*

fiiiiin:-D

ORIGINAL: mummy4ever

Her er min vogn

Understellet vi har er det som er på bildet med sportsdelen.
Gleder meg til å ta ned baggen fra loftet

Vi har kjøpt samme brukt. men med lys blå sportsdel... festet til kalesjen ble knekt i posten så fikk erstattning-> Helt ny sportdel fra barnashus, i svart :)

TFK Joggster Twist heter den btw...

ORIGINAL: Jeanetta

ORIGINAL: *Isabella*

fiiiiin:-D

Tusen takk. Har blitt ganske fornøyd med vogna med sånn den har blitt nå ja [:D] Gøy og kunne mikse litt selv med farger og sånn:)

Her min retrovogn som min kjæreste hadde når han var liten.. Han er nå 24år[:)]

Skal skaffe oss en vogn til, men det er så mange å velge mellom!

Her er vår vogn, som vi fikk på fredag!

Emmaljunga Cerox :) Venter på at Quadroliften skal komme i posten ;)

Må si at sambo er mer fornøyd med fargen enn meg, men vi kjøpte brukt så jeg kunne ikke være så kresen.. Viktig at han føler seg litt mann han også ;)

Skal ha denne quadroliften, som kommer i posten neste uke :) Brunfargene er forresten like, selv om det ikke ser slik ut :)

Elsker vogna vår!

Back
Topp