Bilde av CB 3+ strimmel?

Grønn-te88

Forelsket i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som har åpnet og tatt bilde av hvordan 3+ stimmelen så ut? Bare nysgjerrig på å sammenligne med mine tester som foreløbig viser 2-3 :rolleyes:

Har ikke tatt bilde av den, men har en annen cb test som jeg tok samtidig:)

Vedlegg

• DD378E9D-5DB6-4657-903D-94D65069F6F0.jpeg
    DD378E9D-5DB6-4657-903D-94D65069F6F0.jpeg
    333,9 KB · Visninger: 46
Jeg fikk denne strimmeltesten i dag 1 time siden. Hadde holdt urinen i kun 40min. Jeg hadde 2-3 i dag, og usikker på hvor mye sterkere strimmeltesten kan bli :hilarious:

Vedlegg

• 2F9EFD50-6A16-408C-A604-6AE7F5F685CA.jpeg
    2F9EFD50-6A16-408C-A604-6AE7F5F685CA.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 49
Jeg fikk denne strimmeltesten i dag 1 time siden. Hadde holdt urinen i kun 40min. Jeg hadde 2-3 i dag, og usikker på hvor mye sterkere strimmeltesten kan bli :hilarious:

Ja mine strimler er også sånn, så tror ikke de kan bli noe sterkere egentlig :joyful:

Her er mine CB digitale tester med ukesindikator, den øverste er 1-2 uker og resten er 2-3.
1B6693B4-D77B-485D-8090-4938B9AAB470.jpeg

Nei absolutt ikke langt unna:angelic: Min er kanskje liiitt sterkere, men samtidig vet jeg ikke om jeg kunne fått 3+ før jeg prøvde:)

ja den må jo være sterkere siden den slo ut på 3+, bare kjekt å se at det kanskje ikke er så veldig langt unna :shy:

ja den må jo være sterkere siden den slo ut på 3+, bare kjekt å se at det kanskje ikke er så veldig langt unna :shy:

Er nok ikke så langt unna:angelic: Kan jo hende min hadde slått ut før også, det var 1 uke og 1 dag siden jeg fikk 2-3! Men også mulig at 2-3 hadde slått ut før, men det vet jeg ikke siden jeg bare tok de 2 digitale:hilarious:

Åpnet min fra Onsdag som var 2-3, men som jeg egentlig trodde skulle bli 3+. Syntes den var ganske sterk selvom :p. Har ikke turt å teste igjen :shy::shy:

Vedlegg

• 60EAE1FF-E5D4-40C6-A221-93A88311D69B.jpeg
    60EAE1FF-E5D4-40C6-A221-93A88311D69B.jpeg
    614,4 KB · Visninger: 16
Syntes det selv :p. Var sikker akkurat ikke bra nok :hilarious:

Var sikkert akkurat på vippepunktet:hilarious: Eller så var den god nok, bare at testen viste 2-3 likevell:hungover: (Lest om flere som har høy nok verdi av hcg til å få 3+, men likevell bare får 2-3)

Var sikkert akkurat på vippepunktet:hilarious: Eller så var den god nok, bare at testen viste 2-3 likevell:hungover: (Lest om flere som har høy nok verdi av hcg til å få 3+, men likevell bare får 2-3)

Som jeg skrev i testetråden fikk jeg bare 2-3 nå i dag 5+3 (på ekstremt utvannet nesten helt blank urin), til tross for at jeg målte over 2000 i blodet på mandag

Som jeg skrev i testetråden fikk jeg bare 2-3 nå i dag 5+3 (på ekstremt utvannet nesten helt blank urin), til tross for at jeg målte over 2000 i blodet på mandag

Ja jeg så det! Så jeg tipper du er en av de som har mer enn høy nok hcg til å få 3+, bare at testen viser 2-3. Er nok ingeeeenting å bekymre seg over:Heartred

Lite tips jeg leste et sted her inne: ikke hold absorberingsdelen i urin lenger en antall sekunder som står på pakken, det fører visst til at det kan slå ut på mindre antall uker enn det den gjør om man kun holder i angitt tid :joyful: Har ikke kvalitetssikret denne teorien, men verdt å teste ut om man syntes det er rart man ikke får 3+:joyful:

Lite tips jeg leste et sted her inne: ikke hold absorberingsdelen i urin lenger en antall sekunder som står på pakken, det fører visst til at det kan slå ut på mindre antall uker enn det den gjør om man kun holder i angitt tid :joyful: Har ikke kvalitetssikret denne teorien, men verdt å teste ut om man syntes det er rart man ikke får 3+:joyful:
Er man uheldig å holder lengre så får man vel opp feilmelding :hilarious: snakker av erfaring, så etter det begynte jeg med stoppeklokke :angelic:

Back
Topp