Noen som har åpnet og tatt bilde av hvordan 3+ stimmelen så ut? Bare nysgjerrig på å sammenligne med mine tester som foreløbig viser 2-3 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk denne strimmeltesten i dag 1 time siden. Hadde holdt urinen i kun 40min. Jeg hadde 2-3 i dag, og usikker på hvor mye sterkere strimmeltesten kan bli![]()

Takk!! Ikke så langt unna min siste, eller..?Her er min CB 3+ strimmel![]()
Takk!! Ikke så langt unna min siste, eller..?
Min er kanskje liiitt sterkere, men samtidig vet jeg ikke om jeg kunne fått 3+ før jeg prøvdeNei absolutt ikke langt unnaMin er kanskje liiitt sterkere, men samtidig vet jeg ikke om jeg kunne fått 3+ før jeg prøvde
![]()

ja den må jo være sterkere siden den slo ut på 3+, bare kjekt å se at det kanskje ikke er så veldig langt unna![]()
Kan jo hende min hadde slått ut før også, det var 1 uke og 1 dag siden jeg fikk 2-3! Men også mulig at 2-3 hadde slått ut før, men det vet jeg ikke siden jeg bare tok de 2 digitale
Åpnet min fra Onsdag som var 2-3, men som jeg egentlig trodde skulle bli 3+. Syntes den var ganske sterk selvom. Har ikke turt å teste igjen
![]()

Den var da ganske så close på min som var 3+?![]()

Syntes det selv. Var sikker akkurat ikke bra nok
![]()
Eller så var den god nok, bare at testen viste 2-3 likevell
(Lest om flere som har høy nok verdi av hcg til å få 3+, men likevell bare får 2-3)Var sikkert akkurat på vippepunktetEller så var den god nok, bare at testen viste 2-3 likevell
(Lest om flere som har høy nok verdi av hcg til å få 3+, men likevell bare får 2-3)
Som jeg skrev i testetråden fikk jeg bare 2-3 nå i dag 5+3 (på ekstremt utvannet nesten helt blank urin), til tross for at jeg målte over 2000 i blodet på mandag

Har ikke kvalitetssikret denne teorien, men verdt å teste ut om man syntes det er rart man ikke får 3+
Er man uheldig å holder lengre så får man vel opp feilmeldingLite tips jeg leste et sted her inne: ikke hold absorberingsdelen i urin lenger en antall sekunder som står på pakken, det fører visst til at det kan slå ut på mindre antall uker enn det den gjør om man kun holder i angitt tidHar ikke kvalitetssikret denne teorien, men verdt å teste ut om man syntes det er rart man ikke får 3+
![]()
snakker av erfaring, så etter det begynte jeg med stoppeklokke