Bilde av Bublizz' puppiz!!!!!

Buble

Forumet er livet
Jepp - 40,5 i feber og en voooond puppiz.............

borte

Nei giiiii deg!!!!![:o][:o][:o][:o][:o][:o] Fyyyyyy dette har vært vondt altså!!! VONDT!

OHHH MY F******** GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:o][:o][:o][:o][:o] Herregud jeg er glad jeg ikke ammet!! For fyyyyyyyyyyyyyyyyyy det der så vondt ut! [:o][:o][:o][:o][:o][:o]

Tror du eller..............den puppen der tok kvelden etter den betennelse og gav ikke fra seg en melkedråpe!!!

ORIGINAL: Buble

Tror du eller..............den puppen der tok kvelden etter den betennelse og gav ikke fra seg en melkedråpe!!!

Det var den vel fortjent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Føler meg plutselig enda mer heldig som slapp alt sånt!!! og sååååå jeg håper på å slippe igjen til neste gang også[:o][:o][:o]

Nei fy flate Buble! Du snakket en del om hvor vondt du hadde det - og jeg trodde jeg skjønte deg.... I apologize! Den er jo HELT rød!

Ja, den er helt rød...og det verste er at all huden på hele puppen min flasset av etter en stund. Den var rett og slett blitt så betent, at den ble brent...som solbrent[:o][:o][:o]

Ja, den er helt rød...og det verste er at all huden på hele puppen min flasset av etter en stund. Den var rett og slett blitt så betent, at den ble brent...som solbrent[:o][:o][:o]

*rister på hodet i "disbelief"*

Morsrollen undervurdert? nei?[>:] Men den puppen er fortsatt der da? [8|][8D]

Uff å uff god bedring snuppa [:)]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Uff å uff god bedring snuppa [:)]

Takk for det, men det er gudksjelov 1 år siden og jeg har kommet meg etter den traumatiske opplevelsen....[:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

*rister på hodet i "disbelief"*

Morsrollen undervurdert? nei?[>:] Men den puppen er fortsatt der da? [8|][8D]

Jada, nå funkern som bare det!!

OHHHH.....SHIT... skal ikke slurve med innpakking av puppa heretter....[&:][&:][&:]

holy shit[&:] frister ikke så å prøve hardt på den ammingen lengre[8D] hehe.

Jeg gikk med papir innlegg + ullinlegg - i motsatt rekkefølge....men, jeg ble så sår på puppen og tror bakterier fra ullinnlegget var det som gjorde utslaget. Jeg var kjempe flink å pakke den inn, men ikke flink nok til å skifte ullinnlegg[&o][&o]

Jeg gikk med papir innlegg + ullinlegg - i motsatt rekkefølge....men, jeg ble så sår på puppen og tror bakterier fra ullinnlegget var det som gjorde utslaget. Jeg var kjempe flink å pakke den inn, men ikke flink nok til å skifte ullinnlegg[&o][&o]

ahh...slipper og bruke noe jeg da...lekker ingen ting...og orker ikke det ull greiene...

I HELSIKKEN!!!! [:o][:o][:o]

Nei og nei! Dette fortjente du virkelig ikke[:(] Det det så bare helt forferdelig vondt ut[:o]
Sender masse trøsteklemmer!!!!

Det så VONDT ut!!! [:o] veldig veldig glad for at jeg ikke har hatt noe betennelse i puppene under amming ja [&:]

Aj! Det så syyyyyykt vondt ut[&:] Skjønner godt at det ikke kom noe melk derfra etterpå...

ååååå herregud [&:][&:][:o][:o][:o] Snakk om brystbettennelse.... fy altså - nesten frysninger her[&o]

Back
Topp