Helt enig.. og ble litt overrasket når politimannen fortalte meg det.. at de hadde mottatt endel negativ respons..
Jeg kan bare se positivt med det selv.
Jeg kan bare se positivt med det selv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo KUN positive ting med en slik kontroll.Imogene skrev:
Tydelig at enkelte har trøbbel med å bli irettesatt - de har jo blitt tatt i å drite i å bruke bilbelte, hadde vært flau, jeg. Å kjefte på politiet fordi de har tatt dem i å bryte loven, og det med barn i bilen... vel, det er ikke politiet det er noe galt med.
Fru H skrev:
Var visst en som fikk bot i dag... hun hadde en på ca 10 mnd fremovervendt..mammatileijente skrev:
Hvis barnet er over 9 kilo er jo ikke det ulovlig.
Men siden hun fikk bot var hun kanskje det?
mammatileijente skrev:
Fru H skrev:
Var visst en som fikk bot i dag... hun hadde en på ca 10 mnd fremovervendt..mammatileijente skrev:
Da veide sikkert barnet under 9 kg da.. vet ikke jeg.. enste jeg fikk høre var at hun fikk bot.. og det var fordi barnet satt fremovervendt..
Seemless skrev:
mammatileijente skrev:
Fru H skrev:
Da veide sikkert barnet under 9 kg da.. vet ikke jeg.. enste jeg fikk høre var at hun fikk bot.. og det var fordi barnet satt fremovervendt..
Hvordan får man veid et barn under trafikkontroll?
krokkoline skrev:
lizzie87 skrev:
ehh.. det er ikke ulovlig åha barnet forovervendt da.. så det må ha vært noe mer galt der da hvis hun fikk bot..