Bilbelte

Er det noen av dere som har kjøpt bilbelte for gravide? eller som tenker å gjøre det?

Jeg har tenkt på det, men klarer ikke helt å bestemme meg [&:][&:]

Noen sier det er bra, mens andre sier at det ikke er nødvendig[:)]

Jeg bruker det. Det strides om det hjelper i krasj, så det er ikke derfor jeg kjøpte det (tviler på at det er noe særlug gunstig for gravide å krasje uansett...høhø... som om det er noe vi velger lissom[8D]) men grunnen til at jeg bruker det er fordi det er så sinnsykt behagelig å slippe å ha den reima over magen.[:)]

Jeg har et liggende, men ikke tatt det i bruk. Det er absolutt ikke nødvendig da det ikke har noen effekt ved en smell, men noen føler det er mer behagelig. Jeg syns bare det er plagsomt i grunnen...

Okey [:)] Da tror jeg ikke at jeg kommer til kjøpe det, men heller legge beltet godt under magen [:)]

30 km/t ja [:D][:D] det går ikke akuratt unna i Tønsberg?! Hahaha,,,,,,,men det er jo ikke så stort da [:)]

Hei
Vi kjøpte forrige helg og er veldig fornøyd med det. Utolig behagelig og vil tro at det blir mer behagelig etterhvert jo større magen blir og jo mer irriterende det er å å ha beltet i veien.

Men det skal jo ikke bety så mye mtp kræsj.

jeg har gravidbelte og det er helt vidunderlig.. man slipper stramme belter på magen, noe jeg syntes er ubehagelig... jeg bruker det hele tiden[:D]

Har kjøpt og installert i bilen , bruker det ikke når vi bare kjører korte turer i byen men er greit og ha når vi skal på helg og langturer !!

Har ikke begynt å bruke det foreløpig, men husker fra sist at det var utrolig behagelig når magen begynte å vokse seg stor!

vet om det men har ikke tenkt på å gjøre det.

Jeg har og har brukt mitt lenge! Det har ikke noe bevist effekt i en eventuell krasj, men jeg klarer IKKE å bruke vanlig bilbelte da jeg ikke orker noe som strammer over magen [&:] Så gravidbeltet er et must for meg! koster litt, men mamma kjøpte til meg med en gang hun fikk vite at jeg er gravid [:)]

Jeg har ett liggende som jeg kommer til å ta i bruk snart,beg å bli ubehagelig med den reima som strammer over magen[:)]

Hei hadde liggende etter førstemann tok det i bruk igjenn nå nettopp, helt greit synns jeg. De strides om det er noen funksjon men som jeg ser det gjør det i allefall ikke noe i negativ retning. Det plaserer egentlig bare belte der det burde vært heletiden uansett om du er gravid eller ikke.

Jeg har fra forrige gang, men har ikke begynt å bruke det enda, men skal ta meg en tur på loftet nå, hente ned eskene me bittesmå babyklær og[:)]

Var en tråd her for en stund siden angående dette. Da nevnte jeg at jeg lurer på å gå til anskaffelse av dette her:

http://www.soko.no/index.asp?action=showproduct&product=900300&cat=3

Heter altså tummy shield og påstås å virke, men lurer på om det er noen som faktisk har prøvd det. Skal jo ikke sette noen pris på sikkerheten til den i magen, men er uansett surt å bruke 1600 kr på noe dersom det ikke faktisk funker som det er ment.

låner svigerinna mi sitt. men har ikke tatt det i bruk enda siden magen ikke har begynt å vokse før nå[8D]

kjøpte mitt veldig tilig,har ikke klart meg uten. så behagelig, slipper belte som strammer på magen.

Betalte vel 400 på barnashus, ikke mye det da.

Back
Topp