Bilbelte

Ugleline

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Jeg bare lurer på, burde man kjøpe gravid bilbelte? Eventuelt når?

Vi har jo ikke bil, så det er jo ikke sånn at jeg blir sittende i bil ofte, men etterhvert som en får mage så stusser jeg alikevell på om jeg burde investere i et :bag:

Nå i første omgang blir det jo i julen og mot nyttår det blir mest kjøring, noe av det langdistanse da vi skal kjøre fra vest til øst,men ja. Hva tenker folk? Er 8+6 nå men mot jul blir det jo 12+ uker :confused005

Du finner sikkert noe brukt på finn.no. Jeg tenker at det ikke er nødvendig før mot slutten når magen er stor.

Jeg har ikke brukt set i tidligerer svangerskap. Har kun sett anbefalinger fra produsenter, men ikke noen anbefalinger fra andre instanser. Tror trygg trafikk mente at det ikke hadde hensikt.

Søk litt info på nett som er nøytral, ikke bare fra produsenter, og gjør deg opp en mening. :)

Vet bare søskenbarnet mitt hadde det mot slutten, men takker for alle tips :cat: tenker jeg godt kan la være med mindre det kommer fram noe annet :happy:

Det er ikke noe tryggere enn vanlig belte, men jeg syns det er mer behagelig, særlig på lengre kjøreturer :)

Jeg bare lurer på, burde man kjøpe gravid bilbelte? Eventuelt når?

Vi har jo ikke bil, så det er jo ikke sånn at jeg blir sittende i bil ofte, men etterhvert som en får mage så stusser jeg alikevell på om jeg burde investere i et :bag:

Nå i første omgang blir det jo i julen og mot nyttår det blir mest kjøring, noe av det langdistanse da vi skal kjøre fra vest til øst,men ja. Hva tenker folk? Er 8+6 nå men mot jul blir det jo 12+ uker :confused005

Jeg har aldri brukt det. Tror det var diskutert som usikkert på om det hadde noen effekt sist jeg var gravid.

Jeg har ikke brukt i 3 svangerskap. Men har dermed sett på hvordan man skal legge beltet når magen er stor :happy:

Back
Topp