Bilbelte......

Dorothy_1

Gift med forumet
Når begynnte dere og bruke Gravid - Bilbelte...??????
Er det på noe tidspunkt lurt og begynne og bruke det, Eller kjenner man det bare på når det begynner og bli trangt??????
Jeg leste noe her om fra man var 2 måneder på vei....

[:D]

Det står 2. mnd på pakningen...
Jeg fikk et slikt belte til jul, så jeg begynte å bruke det da..
Like greit å begynne med det først som sist [:)]

Okey, Burde kanskje anskaffe meg et..... [:D]

[hei
hvor har du kjøpt det?

du får kjøpt det på butikker man kjøper babyutstyr, og i noen butikker hvor de har bilutstyr....

Startet fra jeg var 2 mnd.
Fikk gavekort på babyhuset til å kjøpe det til jul, og der kostet det 400,-

Jeg begynte å bruke det da jeg var 3 måneder på vei.

Menneh... er det noen plass på nettet man kan bestille dette, f.eks.? (Bor ikke spes. nær hverken bilstæsjbutikk eller babyutstyrsbutikk vi...)

Og, vet det har vært oppe før altså, men når man ikke har sånt belte ennå - da har jeg lest at man skal 'dra ned' nederste del av det vanlige beltet til under magen, men åssen i all verden får man til det? Har jo ikke noen diger mage å 'henge det under' ennå akkurat...? (Den har riktignok fått seg en ekstra 'valk', men det er nok pga. mors kvalme og dermed litt overspising + mangel på trening...hehe).

Du kan jo ringe den nærmeste bilutstyrsbutikken og høre om de kan sende den til deg?

ORIGINAL: 9nni

Menneh... er det noen plass på nettet man kan bestille dette, f.eks.? (Bor ikke spes. nær hverken bilstæsjbutikk eller babyutstyrsbutikk vi...)

Og, vet det har vært oppe før altså, men når man ikke har sånt belte ennå - da har jeg lest at man skal 'dra ned' nederste del av det vanlige beltet til under magen, men åssen i all verden får man til det? Har jo ikke noen diger mage å 'henge det under' ennå akkurat...? (Den har riktignok fått seg en ekstra 'valk', men det er nok pga. mors kvalme og dermed litt overspising + mangel på trening...hehe).

Begynte å bruke gravide-beltet da jeg var 9-10 uker ut i svangerskapet.
Syntes dessuten det var deillig å bruke, da det "lettet trykket" på magen, og jeg var superkvalm.

Ellers vet jeg at det finnes to typer gravidebelte.
Det ene er vell beregnet når man bruker bujser, mens det andre for skjørt, men også bukser.
Hadde selv det beregnet til bukser, noe som resulterte i at kjoler og skjørt jeg hadde på
lå som en klump mellom føttene...
Begge er like bra, men skulle jeg kjøpt nå, ville jeg valgt det siste.

Lykke til!

Åh, det var bra du sa Lehcar, for jeg bruker mye skjørt, og det er vel passe teit om jeg må sitte med skjørtet på magen i mange mnd[:-]

står på pakken at det er fra 2 mnd [:D]

Back
Topp