Bilbelte

Mamma02

Elsker forumet
Nu har det jo vært en tråd om å overlatt ongan i bilen alene,men ka syns dere om de som ikke gidder å ta bilbelte på ongan sine engang,det gjelder onger fra ca 1år og oppover,æ har sett mæ så irriter på sånn at det overraska mæ ikke lengre,ser det så å sei hver dag,sånne folk sku ikke ha fått vær i nærheta av onger engang[:'(][:'(][:@][:@]

ORIGINAL: *mie83*

hvis noen skal sitte på med oss må de ha bilbelte på, hvis ikke får de ikke sitte på, samme hvor vi er... da må de ut å gå!

er ikke alle land som er like strenge på det med bilbelte og sete til barn.. sånn som i argentina så har mødrene nyfødtebarn på fanget i bilen... det er tilogmed en hel fam på en liten moped der nede[&:] 

men her bruker alle belte... frøkna er veldig nøye på det ja.. he he[:D]

synes også det er fælt å se barn usikret i bilen.

bruker alltid bilbelte selv også!! alltid!

Bilen vår blir ikke satt i gir før alle er fastspent[:)]
Og vesla her, er veldig til å passe på det[;)]

Er oppdratt med at "bilen kjører ikke om ikke beltet er på" [;)]

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Sånt er uhørt....!!!!

Godt sagt!!!

ORIGINAL: mille.

Er oppdratt med at "bilen kjører ikke om ikke beltet er på" [;)]

samma her

hvis noen skal sitte på med oss må de ha bilbelte på, hvis ikke får de ikke sitte på, samme hvor vi er... da må de ut å gå!

alltid belte på her...[;)]

Kan ikke falle meg inn å ikke bruke belte! Beltet har reddet livet mitt en gang og helsen min en annen gang!

Ja bilbeltet har redda mæ 2 ganger så derfor blir æ så forbannet og oppgitt når andre e så uansvarlig mot forsvarsløse onger,men ka kan man gjør med det,kan man anmelde det eller?

Back
Topp