Bilbelte til gravide

Bilforhandlere har :)
Men har sjekket litt opp angående dette og det er ingen som kan bekrefte at det faktisk er tryggere med dette beltet enn vanlig bilbelte. Men er jo mye mer behagelig.
Var i grunnen veldig bestemt på å ha det selv, men fant vel etterhvert ut at det ikke var vits.

Jeg kjøpte mitt på Torshov Bilrekvisita. Tror også Mekonomen har det. Jeg synes det er veldig behaglig å bruke for det strammer ikke over magen, og iom at beltet en normalt sett har over magen nå kommer godt under magen, kan jeg ikke skjønne annet enn at det er mye tryggere for babyen ved en evt bråstopp. :)

Jeg kjøpte også min på Torshov.. Alle sånne butikker med bilrekvisita har det + noen bilbutikker. Mye mere behagelig!! Jeg kjører bil flere ganger daglig, så er helt avhegig av å bruke det. Og det er mye sikrere.
Les om det på Besafe!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk for svar :) tenker det blir tur til mekonomen som jeg tror er nermest i løpet av uka :) føler jeg trenger det nå for bilbeltet begynner og stramme og det er litt ubehagelig.
Er den foresten lett og flytte fra for eksempel fører sete til passasjer setet? Jeg sitter like mye på hver side :p hva er eventuelt prisen på dette beltet? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det er veldig enkelt å flytte på det. Dersom dere har isofix i bilen er det bare å klipse det på og av i div seter, og hvis det ikke er det i bilen er det er belte som festes på baksetet av seteryggen du sitter i. Jeg tror jeg betalte 399,- for det.. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vet vi har isofix i baksetene men tror ikke vi har det fremme :p men men tenker jeg må ha det uansett, så får jeg heller bare bli vant til og flytte på det :) skal alltid få ting til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er enkelt å henge fast. Jeg har gammel bil, så fester det bak setet. Lett å bytte fra side til side.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp