bilbelte for gravide

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
kommer dere til å bruke dette?
jeg brukte sist jeg var gravid,men har ikke bestemt om jeg skal nå

Jeg har ikke brukt i de to andre svangerskapene og kommer heller ikke til å bruke nå, når magen kommer har jeg ingen problem med å føre beltet under og stramme det til der.

Jeg skal bruke det. Er første gangs gravid og har lest at det er mange som mener at det er ikke noe vits i dette beltet, men jeg kjenner alerede nå, at det er veldig ubehagelig med det vanlige beltet. Ihvertfall for komfort sin skyld skal jeg bruke. Og kjører jo hver dag selv et stykk til jobb og butikk og hjem.

Jeg brukte det fra første trimester sist... Og kommer til å gjøre det denne gangen også :)
Både fordi det er svært behagelig og fordi JEG synes det er tryggere når man bråbremser og i verste fall kræsjer.. Mindre smerter i magen med dette beltet om man bråbremser hvertfall, av erfaring..

Tror nok det blir tatt i bruk igjen da magen begynner å bli stor og rund. Føles nesten bare dumt å bruke det nå helt i starten. Spira ligger ennå godt polstret , (etter forrige var der inne har det visst blitt litt ekstra isolasjon?emoticon)
Syntes det var trygt og behagelig å bruke forrige gang :-)

Back
Topp