Bil.

Sommerspire 2018

Flørter med forumet
Vi venter nr 3 hvis spiren holder helt til juli. Vi ser at vi kommer til å få problem med å få plass til alle bilstolene i vår rav4. Dere som har flere en 2 barn, hvilke erfaringer har dere med biler der det må være plass til 3 bilstoler bak. Eldste blir 5 før nr 3 kommer så ønsker å bruke bilstol til han litt til.

Hm, vår Ford s-max har i alle fall 3 hele seter bak. Men i midten er det ikke isofix da, så må da beltemontere.

Biler som har 3 hele seter bak er bra til 3 barn som trenger sete. Vi har ford S-Max. Toyota Prius+7 var en annen bil vi vurderte da vi skulle bytte bil. VW sharan har også 3 seter med isofix bak.

Vi får tre bilstoler på rad i vår tesla model x 7 seter.
Venter barn nr 4.

Andre biler du får tre på rad i er wolksvagen touran, sharan, caddy maxi og caravelle hvertfall.
Og ford S Max som er nevnt. :)

Sniker fra april. Vi har samme situasjon som trådstarter her, eldste blir 5 rett før baby kommer. Er det slik at vw touran også har 3 isofixer bak?

Jeg fant forøvrig denne Oversikten fra NAF men den er fra 2013 så jeg hadde håpet noen visste om en nyere liste.

Vi vurderer og investere i Byd vi nå! Der er romslig plass! + 2 ekstra seter bakerst! :-)

Sniker fra april. Vi har samme situasjon som trådstarter her, eldste blir 5 rett før baby kommer. Er det slik at vw touran også har 3 isofixer bak?

Jeg fant forøvrig denne Oversikten fra NAF men den er fra 2013 så jeg hadde håpet noen visste om en nyere liste.

Vi hadde touran før og den hadde ikke isofix i midten nei. Men det var en 2011 modell, så om det har endret seg på senere modeller vet jeg ikke.

Back
Topp