Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker - hvilke seter har dere?Vi har Toyota prius plus seven, der er det mulighet med 3 barneseter og mulighet for to ekstra seter i bagasjerommet hvis eldste vil ha med en venn eller to. Som 7 setet er det ikke plass til vogn, men som 5 seter er det god plass![]()
Sniker - hvilke seter har dere?
) ikke testet med model X, men den er enda større. Har nå plass til hundebur, barnevogn og bagasje i bagasjerommene 
Vi har tenkt litt på multivan, men synes ingen av de er særlig fine.Vi har fått for en multivanføler meg brått som ei skikkelig kjærring... Men, samtidig veldig deilig med PLASS!!! Vi er mye på tur, lange, korte, fjell, skjø, dykkkgg, båt, telt, etc. Vi får plass til det vi vil ha med
![]()
Har sett litt på peugeot 5008 suv.Spådde tvillinger?Vi får barn nummer to (med mindre spådde tvillinger kommer), og to store hunder, så vi har superb med takboks.
Ei i familien som har hatt rett med hva alle ungene i to generasjoner sku bli, hu har spådd først ei også tvillinger på ossSpådde tvillinger?
Det er akkurat det...Vi har tenkt litt på multivan, men synes ingen av de er særlig fine.Har sett litt på peugeot 5008 suv.

Ja,vi har bilen selv. Men vi skal ha 3 bakovervendt , speiltvillingene har to i beltestol. Må ha en beltestol innen et år, så må tenke litt kreativt tror jeg. Hadde vært lettere hvis beltene ble festa mot døra.Vi har ikke prøvd med 3 barnestoler selv enda, da det er nr 3 som ventes i januar. Men det er 3 individuelle stoler i bilen som gjør at det er bedre plass. Bloggeren speiltvilllingene har samme bil, hun var vist den med 3 seter, så det finner du nok hvis du googler![]()
Ja,vi har bilen selv. Men vi skal ha 3 bakovervendt , speiltvillingene har to i beltestol. Må ha en beltestol innen et år, så må tenke litt kreativt tror jeg. Hadde vært lettere hvis beltene ble festa mot døra.