Bil

teebie

Forelsket i forumet
VIP
Hvilken bil har dere eller dere som venter 3 eller har 3 eller flere barn?

Vi har Skoda superb nå, største stasjonsvognen men dessverre er ikke der engang plass til 3 bil barnestoler

Vi vurderer vw Sharan og/eller Ford smax/galaxy

Vi har Skoda superb nå, største stasjonsvognen men dessverre er ikke der engang plass til 3 bil barnestoler

Jeg har 2 barn. En som akkurat fylte 6 som sitter i beltestol og en på 3 som sitter i besafe x3. Vi har en Nissan leaf og får ikke plass til barnesete nr 3 bak. Så vi må ha en bil nr to. Skal beholde leafen, da vi sparer mye på kjøringen med den. Vi har sett på Ford s max. Peugeot 308 VW touran +++. Dyrt med nr 3

Vi venter vårt 3 barn. Dette tok vi med i tankene da vi kjøpte ny for et par år siden(vi visste vi ville ha en ikke lenge etter) Vi gikk for en Ford Mondeo, denne tar tre barneseter, blir trangt og koselig men plass til tre får den. Dette sjekket vi ut før vi kjøpte :P er ellers også fornøyd med bilen! Super god plass bak og god komfort! ;)

Har volvo v70, og tror vi skal få presset de inn alle 3 blir trangt men...

Vi har kun 1 barn i bilstol (15 åringen får sitter uten pute :p) og får baby i juli. Og vi har vurdert Ford S max. Har Ford mondeo fra før og er veldig fornøyd med den :)

Vi har Ford C-Max. Tror det skal gå helt fint å ha 3 seter i den. Nå vil dem to andre være 6 1/2 og 4år når mini kommer. Hun eldste bruker jo beltestol, mens ho andre sitter bakover.

Har Mitsubishi ASX to barn fra før som vil være 6 og 8 år når den lille kommer pluss en bonussønn på 8år annenhver helg.. Hadde jeg vist at denne skulle komme så fort hadde jeg aldri kjøpt så liten bil ;) hadde belaget meg på enda flere år med prøving..

Spent på om den vognen jeg vil ha får plass bak også :P

Back
Topp