Bil..

Lille Ris

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Dere som skal ha nr 3 el 4, hvilkn bil har dere eller skal ha? Andre som har bil å anbefale med plass til tre barneseter? Vi må ha ny for å ha plass til lille i magen :)

vi har en caravelle ni seter og en skoda oktavia 4×4 men den blir nok litt trang med tre seter i .. spørs om ikke vi må bytte ut den til sommeren ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er mange jeg kjenner som har fått barn nr 3 som har kjøpt seg ford S-max. Får visst mye for pengen slik jeg har forstått det. hehe Selv er jeg helt grønn når det gjeller bil :)

Her skal vi gå for drift sikker bil. Så d blir ingen ford!! Jef vil ikke bytte bil. For jg tror det går akkurat med tre seter i den bilen vi har. :-) barnevogn derimot.... vifårseeee...

Her skal vi gå for drift sikker bil. Så d blir ingen ford!! Jef vil ikke bytte bil. For jg tror det går akkurat med tre seter i den bilen vi har. :-) barnevogn derimot.... vifårseeee...

Hvilken bil har dere nå? Haha, vet mange har klager på ford. Samtidig er mange fornøyd med s-max og svigerfar er overbevist om at det er bilen for oss :p jeg er ikke helt overbevist enda ;)

Vi har Passat stasjonsvogn, 2007 modell, og jeg tror vi skal få plass til 3 bilseter der. Men kunne gjerne tenkt meg en ny bil, som vw touran;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har Opel Zafira 7 seter, å regner me å få inn 3 barneseter ;)

Har en touran idag, men den er bare 5- seter:) i og med at vi venter nr 4 så kunne jeg tenkt meg en 7-seter. Mannen vil ha caravelle, men det vil IKKE jeg-,-

Back
Topp