Bil

Ønsker<3

Elsker forumet
Hvilken bil har dere? Er dere fornøyd? Hvor mange og hvilkede bilseter har dere i bilen?;)
og hvor mange barn?

De ble mange spm i ett ;)

Vi har en Opel astra automat 2000 mod. Stasjonsvogn. Den ble kjøpt privat og var handikaptilpasset. Den er en drøm. Dobbel servo, rattet er så lett at man kan styre med lillefingeren.

Der sitter det allerede verdens skjønneste 8åring. Nå som det kommer en til føler vel kanskje hvertfall jeg at det begynner holde. Alltid ønsket meg to barn. Men ikke med så stor aldersforskjell da. Men det blir vel bra det også tenker jeg.

Bilsete har vi ikke tenkt på enda. Har ikke isofix.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Vi har renault scenic (tror det er 2002mod). Den er kjøpt privat. Er en høy bil med masse plass, noe jeg liker godt. Er nok ikke så sikker bil. Hadde en eldre versjon av samme bil før denne, og den ble totalt sammenklemt av en bil som rant ned en vei på den. Den som hadde krasjet den hadde bare en liten bulk.
Vi kjøper nok ny og mer sikker når baby kommer.
Har ingen barn fra før, så vi har ikke barnesete.

Hvilken bil har dere? Er dere fornøyd? Hvor mange og hvilkede bilseter har dere i bilen?;)
og hvor mange barn?

De ble mange spm i ett ;)

Caravelle.. Huska jeg sverga at jeg ALDRI sku ha caravelle ;) Men føler meg såå stor og mektig i den haha! Vi har 7 seter men der er dårlig få 3 pkt seler så vi får "bare" inn 4 bilseter, akkurat det vi trenger med andre ord ;)

Vi har en passsat stasjonsvogn, 4hjulstrekker:-) er super fornøyd med bilen. Den er veldig romslig, noe vi syns er viktig med tanke på å ha bakovervendt sete lengst mulig:-) vi har nå ett bakovervendt sete i bilen men der er fint plass til 2:-)

Vi har en Volvo XC70. Vi kjøpte den nettopp, da vi fant ut at vi trenger plass til tre barneseter. Inntil videre har vi to, men ser ut som det kommer til å bli god plass til alle tre heldigvis :) Er veldig fornøyd med bilen ellers også!

Back
Topp