Bil

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hva slags bil har dere? Fornøyd?

Vi har en golf 4, og en bmw 320 stv, veldig fornøyd med begge bilene :) Utrolig nok får jeg såvidt plass til vogna i golfen :p Men godt med stv når vi skal ut på langtur og må ha med oss litt :)

Vi har en Volvo v50.. Elsker bilen,men den er litt liten å dra på tur med nå når vi må ha med vogn og alt mulig til lillemor ( vi drar på helgeturer veldig ofte da vi ikke har så stort nettverk der vi bor, så blir mye reising til familie ). Mulig vi anskaffer oss en skiboks da, for har ikke lyst til å bytte bil!

Jeg har en toyota avensis. Veldig fornøyd! Eneste negative er at det er en sedan, men det er jo ikke bilens feil. :p

Vi har en Volvo v50.. Elsker bilen,men den er litt liten å dra på tur med nå når vi må ha med vogn og alt mulig til lillemor ( vi drar på helgeturer veldig ofte da vi ikke har så stort nettverk der vi bor, så blir mye reising til familie ). Mulig vi anskaffer oss en skiboks da, for har ikke lyst til å bytte bil!
Jeg digger volvo, men de er litt dyre;-) Gode biler da:-)

Jeg har Ford Mondeo.. Superfornøyd:-) Den er veldig stor inni:-) Har hatt en fryseboks inni bilen en gang;-) Og jeg får plass til mer enn pappa får i sin v70:-)

Vi har en kia cee'd, får akkurat tre bakovervendte seter i baksetet! Helt grei plass i bagasjerommet! Men nå har vi ikke vært på noe tur med vogn og bagasje enda så det kan bli spennende! Men vi får invistere i takstativ og skiboks om det blir trangt:)

Vi har Mercedes R. Har sju seter men bruker bare fem. Super bil med god komfort og masse plass:D

Vi har Mercedes R. Har sju seter men bruker bare fem. Super bil med god komfort og masse plass:D
Så deilig:-) Vurderer 7-seter vi også, men har ikke råd til ny bil akkurat nå;-)

Back
Topp