Bil :)

Iris987

Betatt av forumet
Jada jeg og samboer er i full gang med tanke om en enda større bil.

Har en forsåvidt ny fin bmw stasjonsvogn, men tror det kan bli knappe plassen baki
med en vogn og hundebur.
Lurer også i om det kan bli veldig trangt i baksete med et barnesete med base :)

Har dere bil klart til baby +++? :)

Vi har volvo v70. GOD plass! Og digger digger digger den! :) plass til han som blir 3 år, baby, vogn, hundene og oss! Da skal man ikke klage! Baggasje er heller ikke no problem! :) glad vi har bilen iorden, sist måtte vi kjøpe ny, og gjorde det RETT før fødselen. Fikk den levert med sånn bilbil mens jeg lå på føden! Fnis! Men var en fin og romselig bil det å:) men digg å ha en splitter ny som vi er såå superfornøyd med! Den skal vi ha lenge! :)

Vi kjøpte ny bil i fjor.
Da vi er totalt 6 stk + hund når alle er her, så måtte vi bare få oss en 7-seter.
Og nå skal vi jaggu meg klare å fylle den helt opp også :p
Det er ikke ofte vi er alle sammen og skal ut på tur, men det er veldig greit å ha seter til alle i en bil.
Vi valgte Ford S-max. :D
Elsker den bilen. En drøm å kjøre. Og den ser jammen meg bra ut også til å være en skikkelig familiebil :p
Om ikke 7-seter er nødvendig så er det selvfølgelig ende bedre plass med en 5-seter.
I vår bil kan en stor voksen sitte veldig veldig behagelig i baksete.
Til og med helt bakerst i sete 6 og 7 er det god plass for en stor 15 åring :)
Vi har også justerbare seter bak. Rygg og frem og til bake kan justeres individuelt pr sete.:)
Og bagasjeplassen er jo helt suveren når de to bakerste setene er nedslått :D

Vi har en Mazda 6 2002 modell, stor og god plass i den til både barneseter og vogn.. Men må kjøpe en bil til, nytter ikke med bare 1 bil når gubben må ha den til jobb hver dag. Så lurer litt på hva slags bil vi skal ha da... Lurer på toyota avensis... :)

vi har 2 caraveller... der er plass et ikke-tema :)
aldri hatt noe trøbbel med å få med oss det vi skal, og litt til!

men, etter kjøp av nytt hus, så var dobbeltgarasjen for liten, og vi får ingen biler inn :(
så vi skal selge den ene nå, sånn at a mor får seg en volvo v70, eller xc70.

Me har bmw 530 stasjonsvogn. Er jo ein stor bil, med god plass. Men rekne med an blit litt liten når me skal ut å reisa, bagasje te både oss og ungar, pluss vogn.
Eg har lyst på ein litt større bil, men er likavell så fornøyd med den me har :P

vi har en 7-seters touran og e veldig fornøyd med den :)

Vi har egentlig alt vi trenger til babyen kommer. Bilen er en 7-seter mitsubishi Outlander 2007. Har også en Nissan Navara 2007, to seter bare.. men den er for å dra hestehenger ;) Utrolig fornøyd med familiebilen! :)

Vi har to biler, en Toyota corolla og en Toyota Avensis Verso 7 seter som familiebil. Plassen blir vel egentlig ikke noe problem i avensisen. Må etterhvert finne en god løsning med corollaen, evt kjøpe en litt større bil, så vi får med alle ungene, men den første tida blir ikke det noe problem i hvert fall.

Vi har Audi A6 stv. Kjempefornøyd med plassen i den! :)

Vi har 6 biler akkurat nå, men den jeg bruker til daglig er Touran! Veldig fornøyd med plass, og så er det jo helt supert at man kan justere seteryggen på baksetene!! GOD plass til 5 voksne, eller to voksne og tre barneseter :) Mini har jo besafe izi combi bakovervendt, og jeg sitter veldig fint i framsetet! (ikke med hue og beina i dash'en lissom :P)

Meeeen jeg er bmw-menneske og savner de kjøreegenskapene som kun bmw har!! Så har lyst til å selge touranen og kjøpe en bmw E61 (5-serie) :)

Med tre bareneseter baki blir vi nødt til å bytte ut Avensisen. Det går knapt to seter baki... Jeg drømmer om 7 seter, men da grøsser gubben. Ærlig talt, det er jo jeg som kjører familie bilen til daglig, han har firmabilen. Så jeg syns at min stemme børtelle høyest... Vi får se om vi ikke klarer å lure ham med:)

Back
Topp