Bil til Emaljunga Edge Duo

Satinsky

Prinsemamma
Jeg må kjøpe meg en bil, siden mannen bruker sin som kontor hele dagen, og sliter litt med å finne ut hva slags bil som har stort nok bagasjerom til Emaljunga Edge Duo uten at jeg skal måtte betale mer enn 300 000kr for den. Vurderer selvfølgelig bruktbil. Noen som har noen gode tips? Det er et absolutt krav at både understell og bag skal få plass i bagasjerommet slik at baby får sitte alene i baksetet.

Volvo v70 ;)

Mener på att den faktisk også kan gå inn i en golf iv uten att jeg har testet det, vet noen som hadde en slik vogn i en opell corsa, nokså sikker på att du kan gå vognen inn i både avensis, passat mfl, spørsmålet er hvor mye annet man kan få plass til utenom

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Men i golfen må nok hattehylla bort. Og det blir lite plass til annet

Ja i volvo v70 får den garantert plass, hele stor handelen også:)

Skoda superb! Stort bagasjerom og enorm plass i baksetet :)

Gutt født 09
Baby sept 13

Har Emmaljunga Edge Duo Combi med sportsunderstell og en 2008 mod VW Golf stasjonsvogn :)

Hadde samme vogn og en 2003 mod vanlig VW Golf når junior var liten. Gikk bra det også :)

Passat stasjonsvogn. Her ja. Good plass. Men tror Volvo er større så det blir neste bil her i huset :)

Vi har Emmaljunga Mondial(samme str som edge tror jeg) og vw passat 2006 stv. Har hundebur ved siden av vogna, og har egentlig alle den plassen vi trenger vi. Knallfornøyd med bil og vogn.

Volvo V50/V60. Er ikke fult så dyr som V70 men likevel veldig god plass bak. Vår emaljunga duo fikk fint plass:)

Vil anbefale v70 ellers også, helt suveren bil vi ikke har hatt noe tull med. Skikkelig god å kjøre og bruker veldig lite drivstoff (vi har diesel) samt at det er stor plass både foran, i baksetene og i bagasjerommet :)

Har ford fokus stv, god plass til vogn og bikkjebur. Mondeo'n er litt større så vil heller anbefale den:) Blir slik på oss når vi skal bytte bil neste gang:)

Vi har Volvo 940. Det er en av de største stasjonsvognene. Men de er litt gamle da. Får mer i den enn feks v70,v40 osv.

vi tok med bilen til senteret vi kjøpte vogna å testa om den fikk plass i basasjerommet :)
vi fikk plass i min lille golf fra 2009 måtte ta ut hattehylla men det må du på andre biler og.

vogna er 60 cm brei ca 85 lang og ca 70 høy.

Back
Topp