bil spørsmål

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
hvordan bil har dere????????? noen som har toyota avensis her inne????????????? og hva har dere bensin eller diesel, har dere 1.6 eller 1.8 eller større?????? hva anbefaler dere å kjøpe????

2,0 diesel sier sambo her[:)]

tenger hjelp for vi skal kjøpe bil men det er så vanskelig å finne[&o]

Vi har Audi A6 å er kjempe fornøyd. Den er stor å romslig.

Pappa er bilmekaniker, så jeg kan trygt anbefaler Toyota ;) Vi har sett på det selv og, siden vi per i dag freser rundt i en Renault 19. Den beg å bli liten for 2 voksne, 2 hunder og baby på vei. hihi.
Men Honda, Toyota, Skoda, Renault er gode merker.
Vil heller si styr unna eldre Ford... ingen gode erfaringer fra det. (Selv om det sikkert varierer)
Hvor mye vil dere betale da og hvor mange dører? St.vogn osv.
Bør jo ha 1,8 l eller 2 liter hvis dere er en del ute og farter. kjedelig m fullasta bil med liten motor..
Og diesel er jo billigere enn bensin i lengden.

vi skal ha stasjonsvogn, har veldig lyst på toyota avensisen......blir rundt 270.000 kr vi får kjøpt for

Det får dere fint en god bil for. Japsene er jo gode på bil og Toyota har jo vært suveren i flere år.
Så ikke dumt å velge Toyota når dere har såpass med penger. Og som noen nevnte tidligere så taper de seg ikke så fort i pris heller. Prøvkjør den, så blir det kanskje lettere å bestemme seg[;)]

Toyota er gode biler så vet man hva man får. Vi har kjøpt oss ford s-max og er kjempe fornøyd med den. Stor plass og rimlig i drift.

Vi har Mercedes m-klasse. De er store og gode. Godt å sitte litt høyt.

De kaller toyota for evighetsbilen...
Så det kan ikke bli bedre..

Jeg synes de avensisene er såååå fine, men ikke i min prisklasse siden vi har to biler

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: sarahsmamma

tenger hjelp for vi skal kjøpe bil men det er så vanskelig å finne[&o]

Ikke hvis dere vet hva dere skal se etter. Sorter hva som er viktigst for dere. Er det pris? Størrelse? Ytelse? Hvor bilen er i landet? Merke? Lettsolgthet etterpå? Kjører dere ofte langt eller mest bare i byen? Mange barn? Behov for å kunne trekke tungt? (Campingvogn, hestehenger, osv)

VI har nettopp avlsuttet en intens biljakt. Så jeg har fått med meg gankse mye og vil si jeg har rimelig god peiling på å kjøpe bruktbil.
Og den største og viktigste tingen vi lærte var: IKKE KJØP HOS PRIVATE!
Vi hadde ingen problemer med å selge vår bil privat, for bilen var i perfekt stand på alle mulige måter og vi er seriøse. Men det er nødvendigvis ikke de du kjøper hos.. Eller de som vil kjøpe bilen din. Du må være skeptisk som fy!

takk for tips og hvilken bil var det dere endte opp med til slutt????

caravelle og bmw stasjonsvogn

men noen som har erfaring fra å hente bil fra danmark, jeg ser på www.finn.no at det er helt nye toyota avensiser der som kommer fra danmark og et firma i moss som selger??? noen som veit noe om det er trygt å kjøpe fra de eller er kjempe skeptisk til dette så må spørre her???[&o]

dytt

hvordan bil har dere????????? noen som har toyota avensis her inne????????????? og hva har dere bensin eller diesel, har dere 1.6 eller 1.8 eller større?????? hva anbefaler dere å kjøpe????

Jepp! =)

Ble anbefalt den vi har nå, og er kjempe fornøyd! =)

~Maja~

Har en chippet passat highline st.vogn 1,8T. [:D] 2001 model..

har ford mondeo stv 02mod og suzuki baleno stv 97mod, skal selge suzukien da.

ORIGINAL: lmm22

2,0 diesel sier sambo her[:)]

må nok si meg enig i denne[:)]
å bare for ha sagt det.. kjørekomforten er helt DIGG!
(har selv kjørt alle avensis bilene fra 1997 til nå)

Vi har også Toyota avensis 1.6 bensin, stasjonsvogn, og er kjempefornøyd. [:D][:D]

ORIGINAL: mimmi77

Vi har også Toyota avensis 1.6 bensin, stasjonsvogn, og er kjempefornøyd. [:D][:D]

hvordan er 1.6 på den bilen da er redd for at den er litt svak, drar bilen godt eller?????

Back
Topp