hvordan bil har dere????????? noen som har toyota avensis her inne????????????? og hva har dere bensin eller diesel, har dere 1.6 eller 1.8 eller større?????? hva anbefaler dere å kjøpe????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: sarahsmamma
tenger hjelp for vi skal kjøpe bil men det er så vanskelig å finne[&o]
Ikke hvis dere vet hva dere skal se etter. Sorter hva som er viktigst for dere. Er det pris? Størrelse? Ytelse? Hvor bilen er i landet? Merke? Lettsolgthet etterpå? Kjører dere ofte langt eller mest bare i byen? Mange barn? Behov for å kunne trekke tungt? (Campingvogn, hestehenger, osv)
VI har nettopp avlsuttet en intens biljakt. Så jeg har fått med meg gankse mye og vil si jeg har rimelig god peiling på å kjøpe bruktbil.
Og den største og viktigste tingen vi lærte var: IKKE KJØP HOS PRIVATE!
Vi hadde ingen problemer med å selge vår bil privat, for bilen var i perfekt stand på alle mulige måter og vi er seriøse. Men det er nødvendigvis ikke de du kjøper hos.. Eller de som vil kjøpe bilen din. Du må være skeptisk som fy!
hvordan bil har dere????????? noen som har toyota avensis her inne????????????? og hva har dere bensin eller diesel, har dere 1.6 eller 1.8 eller større?????? hva anbefaler dere å kjøpe????
ORIGINAL: mimmi77
Vi har også Toyota avensis 1.6 bensin, stasjonsvogn, og er kjempefornøyd. [:D][:D]