Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehhee ja! Prisoverslaget vi fikk fra verkstedet var ett skikkelig slag i trynet! Så vi er så usikker på om vi skal selge bilen som den er, en bil som må mekkes på til 7-10000, fikse bilen for 16500 og såå selge den for 25000 ca... vet ikke hva vi skal gjøre.. huff.. vil bare bli kvitt den jeg, betaler jo forsikring, veiavgift, bompenger, bensin og alt på en bil som brukes en gang i mnd på litt lengre turer enn fire minutter. .Det er nå jeg er glad for at jeg tok utdanning som bilmekaniker, alt kan fikses selv og kan utføre periodiske kjøretøys kontroller selv.
Men skjønner at folk synes det er kjempe kjedelig å få pkk utført, for det kan koste dem ganske mye, særlig med eldre biler.
hadde solgt den som den står om den ikke er i bruk, altså om dere ikke har behov for å ha bil nr2....
her bor vi såpass avsides at vi må ha bil nr 2, men strever med å selge bil nr3 nå da....ingen som vil kjøpe go'bilen vår...