Bil nr 2..

Jessjess

Elsker forumet
Nå sitter jeg utenfor verkstedet og venter på qt sambo kommer ut med den endelig dommen.. vi vet den ikke er godkjent men om vi får kjøre den med oss hjem er en annen sak! Haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Volvoen til sambo er en vrakkasse fra 1996.. hehe.. Den gikk ikke gjennom kontrollen denne gang og vi fikk ikke kjøre den hjem heller.. venter på prisoverslag på reprasjoner.. Kan si som så at jeg gleder meg ........ huff.. listen var laaang! Jeg hater volvoen =P hehe lager bare okk og stønn og pengetrøbbel.. =P

Åhr så kjedelig.. :( vi skal ha vår på godkjenning snart og.. den blir godkjent då heldigvis:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Huff litt kjedelig da,viss det er mye å gjøre...
Her skal bilen inn neste mnd,men regner med det kun er små ting,håper virkelig det:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det er nå jeg er glad for at jeg tok utdanning som bilmekaniker, alt kan fikses selv og kan utføre periodiske kjøretøys kontroller selv.
Men skjønner at folk synes det er kjempe kjedelig å få pkk utført, for det kan koste dem ganske mye, særlig med eldre biler.

Det er nå jeg er glad for at jeg tok utdanning som bilmekaniker, alt kan fikses selv og kan utføre periodiske kjøretøys kontroller selv.
Men skjønner at folk synes det er kjempe kjedelig å få pkk utført, for det kan koste dem ganske mye, særlig med eldre biler.
Hehhee ja! Prisoverslaget vi fikk fra verkstedet var ett skikkelig slag i trynet! Så vi er så usikker på om vi skal selge bilen som den er, en bil som må mekkes på til 7-10000, fikse bilen for 16500 og såå selge den for 25000 ca... vet ikke hva vi skal gjøre.. huff.. vil bare bli kvitt den jeg, betaler jo forsikring, veiavgift, bompenger, bensin og alt på en bil som brukes en gang i mnd på litt lengre turer enn fire minutter. .

hadde solgt den som den står om den ikke er i bruk, altså om dere ikke har behov for å ha bil nr2....

her bor vi såpass avsides at vi må ha bil nr 2, men strever med å selge bil nr3 nå da.... :( ingen som vil kjøpe go'bilen vår...

hadde solgt den som den står om den ikke er i bruk, altså om dere ikke har behov for å ha bil nr2....

her bor vi såpass avsides at vi må ha bil nr 2, men strever med å selge bil nr3 nå da.... :( ingen som vil kjøpe go'bilen vår...

Den er ikke i bruk nei.. kjekk å ha sånn en gang i ny og ne :-P booort med den! :-)

Back
Topp