Bil med plass?

Minnie_mus

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Vi har en ASX og tror nok det blir litt liten plass i den når babyen kommer. Når vi skal på ferie pleier alltid pusekatten å være med så da kan det bli litt trangt med barnesete, barnevogn, kattekasse, bur, klær osv..

Hvordan bil har dere?

Jeg har en Audi 80 sedan :) Forguder bilen min..så kommer neppe til å bytte den ut :p Er egentlig veldig god plass i baksetet og bagasjen, men ettersom jeg har brukt den i konkurranser er bagasjen stappet med basskasser ;) Men det må nok vike plass for barnevogn og diverse etterhvert :D

Hadde omega stasjonsvogn når barna var små. Der var det ovrrasskende god plass. Hadde aldri fått med oss alt på tur uten :-)

Vi har en Skoda octavia stv. Med to barn under tre år tror jeg det blir ganske trangt i den, men det får gå. Den som sitter foran der gutten sitter i dag sitter med knærne inn i dashbordet...

From my iPhone BV Forum app

Har Skoda Octavia stv.. Med 2 barn på under 2 år så er det en utfordring, men jeg har god plass i passasjersetet med besafeen til storebror bak meg. Er mer usikker på hvordan plassen blir bak føreren :-)

Har også en Honda Civic. Med to barn kan det bli interessant. Der har man ikke plass i passasjersetet med bakovervendt bak, men da får det heller bli ny bil når vi har to barnehagebarn:-p

Har ford mondeo STV og får akkurat plass til 3 vilstoler ved siden av hverandre.
har vært fornøyd med den i forhold til plass, men ønsker etterhvert å øke til en ford s-max, s¨det blir plass til passasjerer også.

Har en 2008 mod golf stasjonsvogn. sambo ønsker å bytte den ut med den nye golf stasjonsvogna som kommer senere i år. den har større bagasjerom enn den vi har i dag.

i tillegg så har sambo en vanlig golf fra 2001 eller noe, som han bruker til å kjøre til og fra togstasjonen for det meste...

Vi har en Hyundai i30CW. Siden vesla er fem nå snart, så tror jeg vi får grei plass i den en stund til. Kanskje ikke med barnevogn på bilferie, men det er ikke akkurat det vi driver mest med allikevel :P Håååper på å få byttet den i en i40 når vi får litt bedre råd :)

Vi har kjøpt en Touran (2003) for å få plass til 3 bakovervendte seter, den har god plass i bagasjerommet også (er 7 seter, men setene tar liten plass når de ikke er i bruk) :)

Har en 2008 mod golf stasjonsvogn. sambo ønsker å bytte den ut med den nye golf stasjonsvogna som kommer senere i år. den har større bagasjerom enn den vi har i dag.

i tillegg så har sambo en vanlig golf fra 2001 eller noe, som han bruker til å kjøre til og fra togstasjonen for det meste...

Vet dere når den nye golf stasjonsvognen kommer? :)

Back
Topp