Bil med plass til 3 bilstoler baki

Spøkelseskladden

Forelsket i forumet
Dere som har 3 barn som sitter i bilstoler, hvilken bil har dere? Og hvilke seter? Er det veldig trangt? Og sitter alle bakovervendt? Takker for svar! :)

har toyota avensis verso (7seter)

har en 6åring som sitter forover i maxi cosi rodi xr
en 3,5åring som sitter forover i britax multitech
en 2åring som sitter bakover i britax multitech.

jeg syns ikke det er trangt... ikke noe problem å ta på 6åringen beltet...

s-max er absolutt å annbefale. den har kommet best ut i test på veldig mye, både sikkerhet å bruk.

Vi kikket masse og endte på s-Max! Nettopp kjøpt da, så har ikke så mye erfaring å dele enda. Men søstra mi har to cybex isofix beltestoler og et Britax hiway (bakover) i midten uten problem med å feste belter osv!

vi har foresten et cybex beltestol, et besafe izi combi (forovervendt) og axkid (samme type stol som besafe sete, det er bakovervendt)

i s-maxen har du veldig god plass både mellom seta og frem til seta forann, om du skal ha 7seter har barn veldig god plass bak i de to ekstra seter, store mannfolk har litt knappt med plass! er vel en av de bilene med best plass om du ikke skal opp på str galaxy. s-max kan vel sammenlignes med wv sharan,

Vi har ford mondeo og vi får akkurat plass til tre seter bak. Har foreløpig bare 2 barn og 2 seter men siden vi blir prøvere nå så har jeg sjekket om vi får plass. Har britax kid fix(framover) og britax multi tech. Og vi får akkurat plass til ett britax babysete i midten:)Om det blir plass seinere det veit jeg ikke. 

Back
Topp