Bil med plass til 3 barneseter i baksetet?

Marlex

Glad i forumet
Er det noen som har tips til en god, stor og rimelig bil der det er plass til tre barneseter baki og bra med bagasjeplass? Jeg og mannen er langbeinte og trenger god plass framme også;-) (Nå har vi Opel Vectra og er superfornøyd med bilen, men det blir for trangt med 3 barneseter) Erfaringer med VW Touran? Eller Ford Cmax? Renault grand espace?

Ford er genial.. Har ett vennepar som her cmax.. eller var et smax.. nå husker jeg ikke helt... Men den har sinnsykt god plass!!! Litt misunnelig:)

Har s-max og er ultrafornøyd. Kunne ikke hatt en bedre bil. Mann er 195 høy og går fint 3 barneseter bak og i tillegg ha bagasjeplass, har 7 seter vi da.

Hvis dere er lange så styr unna Touran iallefall, den er ganske liten innvendig. C-Max er og liten og ikke plass til 3 bak. Ville satset på Ford S-Max eller VW Sharan (nyeste modellen) om dere trenger stor plass.

Tusen takk for svar alle sammen! Har helt klart lyst på en s-max, men synes de er litt dyre... Galaxy ser også fine ut! Men de jeg kjenner som har s-max og galaxy har begge hatt problemer med at turboen røyk... DYRT å fikse har jeg forstått...

Marlex skrev:
Tusen takk for svar alle sammen! Har helt klart lyst på en s-max, men synes de er litt dyre... Galaxy ser også fine ut! Men de jeg kjenner som har s-max og galaxy har begge hatt problemer med at turboen røyk... DYRT å fikse har jeg forstått...

Vi ELSKER galaxyen vår

få tak i det nyeste "motor" fra NAF.. Der har de en liste med biler som har plass til 3 barneseter =) i tillegg har de barnesete tester :)

For å si det slik så må det bare testet. Vi har prøvd tre barneseter i flere av de bilene som vg har skrevet det skal gå. Dette var helt umulig i flere av de. Vi fikk ikke plass til en liten barnerompe i midten engang:p vi hadde to britax belte stoler og en britax Max way i en avensis, vi hadde rett og slett ikke plass. I Mercedes e klasse har vi ikke sjans til å plassere ett sete i midten en gang. Mulig du kan presse inn en barnerompe uten sete:p Men alle seter tar forskjellig plass, så jeg ville tatt med meg tre seter og rett og slett prøvd:) Vi har Honda crv og det virker som det er god plass der, men mulig den også blir for trang.

Vi har Berlingo, og det er plass til tre stoler baki, og tvillingvogn + to vognbagger + lammeskinn og dunposer til alle tre ungene + bagasje til alle fem for ei uke + Emmaljunga Scooter-vogna til Nora i bagasjerommet :)

Nå har vi to babystoler og en Cosmic Comfort S i baksetet, straks har vi to Britax TWE og en Cosmic Comfort S. Alle bakovervendt, selvfølgelig.

Back
Topp