Bil med 3 seter

Vi må ha plass til to seter + ei på 10 år. Har ikke funnet bil, men ser på VW Sharan, Caravelle eller multivan (evt Mercedes Viano). Begynner å bli lei av å lete [emoji28]

Vil og gjerne ha tips :)

Venter nr 3 og har en som sitter i belte stol og en som sitter i bakovervendt bilstol. Har en Skoda octavia 2008 mod. som jeg håper på å få plass til babystolen i. Men om det er praktisk er jeg usikker på. Klarer ikke helt å finne ut hvem som skal sitte hvor. Så trenger nok tips til en bedre løsning.

Toyota prius+7 [emoji7]
Prøvde på fredag følgende, med GOD plass:
-Cybex solution x2-fix (beltestol)
-britax maxway (bakovervendt)
-recaro privia (babystol)

Beltestolen og babystolen var i tillegg festet med isofix, noe som IKKE er en selvfølge at man kan når man må ha plass til 3 seter.

Ford S-max! [emoji7]

Vi har 3 barn nå og har Ford s-Max. Der er det plass til 3 barneseter ved siden av hverandre da det er separate seter:) alle med isofix

Vi må ha plass til to seter + ei på 10 år. Har ikke funnet bil, men ser på VW Sharan, Caravelle eller multivan (evt Mercedes Viano). Begynner å bli lei av å lete [emoji28]

Vil og gjerne ha tips :)
Barndomsminner for meg, foreldra mine kjøpte VW Sharan da dei fant ut at dei skulle ha barn nr.4. Det er leeeenge sida no. Kjempegod familiebil som me hadde kjempelenge![emoji1]

Back
Topp