Bil- dere med flere barn! Smartbil noen?

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Vi har to barn på 11som vi har annenhver uke.
Så har vi oktoberbarnet!
Så har vi alt ett lillesøsken i magen, som kommer alt i oktober/november igjen:rolleyes:
Så totalt blir vi 4barn!
To lange barn, to barn i bakovervent barnesete og søskenvogn/ evnt to barnevogner...:facepalm::facepalm::facepalm:

Hva/hvilken og hvordan order dere dette?
De fleste 7seterene så ender det med at de elste barna må krype inn bagesjeluka, og barnevogn på taket, noe som jeg ikke ser på som noe ok løsning.
Så jeg ser eneste greie løsning blir en caravelle/kassebil, men de er så store!
Siden jeg er elendig på bil, finnes det andre muligheter?
Noen som har en smartbil og anbefale??:hilarious::hilarious::hilarious::rolleyes:
 
Vi har to barn på 11som vi har annenhver uke.
Så har vi oktoberbarnet!
Så har vi alt ett lillesøsken i magen, som kommer alt i oktober/november igjen:rolleyes:
Så totalt blir vi 4barn!
To lange barn, to barn i bakovervent barnesete og søskenvogn/ evnt to barnevogner...:facepalm::facepalm::facepalm:

Hva/hvilken og hvordan order dere dette?
De fleste 7seterene så ender det med at de elste barna må krype inn bagesjeluka, og barnevogn på taket, noe som jeg ikke ser på som noe ok løsning.
Så jeg ser eneste greie løsning blir en caravelle/kassebil, men de er så store!
Siden jeg er elendig på bil, finnes det andre muligheter?
Noen som har en smartbil og anbefale??:hilarious::hilarious::hilarious::rolleyes:
Ikke det du spør om, men gratulerer så mye ;) håper dere finner en bil som passer ;)
 
Det jeg hadde gjort var å gå i mange bilforhandlere og kikket på biler rett og slett... Forklar de som jobber der behovene deres, og så har de sikkert mange tips :) hadde også gått og sett på vogner og hvor liten vogn det er mulig å få... Som du sier, man må ofte velge mellom antall passasjerer eller bagasje plass... Kanskje det er mulig å ha en 7 seter, en liten vogn og bæresele når dere er hele gjengen på tur? Og en større søskenvogn når dere er alene? Spørs jo hvilke behov dere har i hverdagen.

Om jeg skal komme med et tips så bruker vi takboksen til bagasje når vi er ute på reise. Vi har to barn, stor vogn og hundebur i bilen og da er det genialt å slenge bagasjen der når vi er på ferie
 
Back
Topp