Bil - 7 seters

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Holymolyno5, 20 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Holymolyno5 Blir kjent med forumet Sommerfuglene

De jeg må kjøpe etterhvert, blir no annen bil... Har idag en vanlig Opel Vectra stv.
    Å den er no grei den.. men med en til på vei så kommer jeg ikke ha sitteplass til all her heim i den bilen. :D

Noen som har tips på en grei 7 seters?
    Nå tenker jeg ikke noe helt splitter ny fjorårets modell.
    For de har jeg ikke råa til.

Hatt en Ford Galaxy for noen år sia. Synes den va snedig for man kunne ta ut et å et sete. Og go plass i den.

Dokk med 7setere? Ka for en har dokk? Er det nok plass?

2. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Elsker vår galaxy! Spesielt mtp at setene er individuelle og ikke "benker" - god plass til alle også:)

• Liker Liker x 1
  3. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015

Hadde en wv touran, grei bil men følte det ble trangt foran for passasjer i passasjersete med de barnesetene vi hadde. Då vi ventet nr 3 kjøpte vi caravelle:). Masse god plass og 8 seter. Eneste kjipe er at bilen er så høy at ikke alltid kommer inn i parkeringsanlegg - så de gangene det er parkeringsanlegg som er nærmeste parkering så er det kjedelig å måtte parkere lenger borte med 3 små hvor de eldste spesielt har en tendens til å springe til alle kanter :)

4. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017

Naboen har Ford s max, den ser veldig grei ut! Vi har mitsubishi pajero, men der er de to bakerste setene sånne "klappseter" og ganske trange.

5. LittleWonders Forumet er livet VIP Julegavene 2019

Peugeot 5008:D

6. Ønske. Glad i forumet Julikulene 2020

Vi har toyota prius 7 synes den er veldig grei ☺️

7. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Peugeot 807. God plass!

8. Namia Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Aprillykke 2017

Vi venter nr 3. Gikk for en Toyota Proace Verco 8 seter. Med tre bilstolen hvorav 2 er bakovervendte, følte vi det ble kronglete for den stakkeren som måtte sitte i midten. Heller ikke så lett for noen av de å få litt fred under bilturer osv.

9. Chiki Glad i forumet

Vi har vw touran og Peugeot 5008

touranen vår er 5 seter, men naboen har en helt lik som 7 seter.

Mest fornøyd med,peugeoten, der kan vi flytte de midterste setene frem og tilbake. God plass til bilstoler. Bakerste setene er lett å slå opp og ned, god bagasjeplass når de er slått ned. Vi har takboks på begge bilene.

10. Cicci84 Blir kjent med forumet

Vi har bmw x5 7 seter.. Setene er enkle bak, så kan ta opp etter behov. Veldig fornøyd. :)

11. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Ford galaxy, fantastisk romslig bil

12. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Er kjempe fornøyd med min touran. Men kan sikkert bli trangt med de storstue setene bakovervendt.

13. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Vi har Ford grand tourneo connect. Liker spesielt godt skyvedører, og at den er så høy at man får stablet litt i høyden og. (Vi har tatt ut de to bakerste setene og gitter over baksetene, slik at det er trygt å benytte hele bagasjerommet)
    Billigere enn bilene nevnt over er den og :)

Del denne siden