Bil - 3 barneseter.

Elledille

Ønsker nr. 3
Tror kanskje det har vært en lignende tråd før, men jeg starter en ny:

Dere som har eller venter nr. 3 (eller 4-5), og har barneseter til min. 3, hvilken bil har dere?
Vi må bytte da vår Opel Astra ikke har plass til to beltestoler + ett babysete. Ikke med de beltestolene vi har nå ihvertfall....(cybex solution x2).
Kan dere anbefale en bil, eller om dere tilfeldigvis har samme bil som oss og får plass, hvilke seter har dere?

Vi byttet ut stasjonsvognen vår med en Citroën Grand C4 Picasso med tanke på at vi ville ha et 3.barn. Er kjempefornøyd med bilen!;) 3 vanlige seter med isofix bak, samt god bagasjeplass;)

Jeg har litt samme problemet som deg, har BMW 3 serie. Denne skal ikke byttes ut :P Så vi må finne de smaleste beltestolene på markedet, samt babysete. Løsningen kan bli at mannen får kjøpe en billig bil han og gutta eventuelt kan bruke ;)

Vi byttet ut stasjonsvognen vår med en Citroën Grand C4 Picasso med tanke på at vi ville ha et 3.barn. Er kjempefornøyd med bilen!;) 3 vanlige seter med isofix bak, samt god bagasjeplass;)

Vi snuser litt på denne, men som 7 seter (veldig kjekt om vi i blant får plass til noen av barnas venner også). Vi må kjøpe brukt og denne er innenfor budsjettet, men må lese litt mer om den først :)

Vi snuser litt på denne, men som 7 seter (veldig kjekt om vi i blant får plass til noen av barnas venner også). Vi må kjøpe brukt og denne er innenfor budsjettet, men må lese litt mer om den først :)

Vi har brukt den som 7-seter og;) Og som 6-seter, da har vi fortsatt plass til vogna og litt bagasje:)

Jeg har litt samme problemet som deg, har BMW 3 serie. Denne skal ikke byttes ut :P Så vi må finne de smaleste beltestolene på markedet, samt babysete. Løsningen kan bli at mannen får kjøpe en billig bil han og gutta eventuelt kan bruke ;)

Jeg har egentlig ikke tenkt tanken at de kanskje er mulig å bytte setene, og ikke bilen før nå i dag :p Det er jo bare LITT billigere! :p Men jeg tviler egentlig litt på at vi finner gode seter som passer....må google litt!

Vi har hatt Citroën picasso, men byttet fort til 7 seter da vi fikk nr 3, kjekt med god plass til vogn osv ☺️ Nå har vi Ford S-Max, har 4 barneseter i den, snart 5 ☺️❤️ Den er litt for liten for oss, men har man 3 barn er den perfekt☺️

Til tre barneseter anbefaler jeg Ford smax! Bedre plass får du ikke med mindre du kjøper minibuss

Til tre barneseter anbefaler jeg Ford smax! Bedre plass får du ikke med mindre du kjøper minibuss

Har veldig lyst på denne, men den er så dyr som brukt! :( Vi må ta en eldre modell hvis vi skal ha råd, enn om vi velger feks citrøen. Leste fra test av citrøen grand picasso at den størrelsesmessig var konkurrenten til smax. Men den har jo et helt annet rykte. Mulig det er ufortjent...håper det, hvis vi går for den :)

Følger med her. Vi har kikket på de fleste 7 seterne som finnes. Blir ikke helt klok. Mange anbefaler også Skoda superb.

Back
Topp