Bikinisesong

Kosepusen

Forelsket i forumet
Hvordan tror dere årets bikinisesong blir? Jeg måtte bare prøve bikini i dag, å makan til bleik å stor har jeg aldri sett  hjelp.

Dere som har født før, kan man ta solarium etter fødsel? hvor langt tid tar d før huden er ok igjen etterpå?

Jeg er glad jeg ikke skal noen plass i sommer hvor jeg må gå i bikini. Kan sitte på verandaen her i bikini, men heldigvis ikke til syden eller no.

Har ingen planer om å kjøpe inn bikini til årets sommer. Har veranda som jeg kan sitte å sole meg på, men blir nok med BH og shorts, gidder ikke bruke penger på ny bikini :p

Jeg var på H&M idag og sa til mannen da vi gikk forbi bikiniene at dette er nok første sommeren jeg ikke kommer til å kjøpe ny bikini.[8D]
Får se åssen skrotten ser ut til sommeren, men vi skal bare være hjemme, så stresser ikke med det.[:)]

Blir nok ikke noe ny bikini her heller!!
Håper å komme fort inn i treningsrytmen igjen, men kommer jo ikke til å ha like god tid til å trene, så får no ta det litt og litt!!
Skal no vertfall bli brun i sommer, etter at vi flyttet har vi fått hage, så gleder meg til å ligge på plenen å sole meg [:D]

jeg pleier å bruke badeshorts og bilinitopp hvis jeg bader. Mulig jeg gjør det i år også. eller så bruker jeg kanskje en tynn singlet utenpå hvis jeg ikke føler meg helt "bikinihot"[8D]

ORIGINAL: babyboy2010

Blir nok ikke noe ny bikini her heller!!
Håper å komme fort inn i treningsrytmen igjen, men kommer jo ikke til å ha like god tid til å trene, så får no ta det litt og litt!!
Skal no vertfall bli brun i sommer, etter at vi flyttet har vi fått hage, så gleder meg til å ligge på plenen å sole meg [:D]

Hoho...her og! I det forrige huset vårt hadde vi ikke veranda eller uteplass, der bodde vi i 5 år. Nå derimot har vi veranda rundt nesten hele huset. Både en stor og åpen, og deler av den overbygd.. Så i år håper jeg på SOOOOL og sommer. Vil bli brun![;)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg er glad jeg ikke skal noen plass i sommer hvor jeg må gå i bikini. Kan sitte på verandaen her i bikini, men heldigvis ikke til syden eller no.

Samma her..
Sist gang gikk jeg ned 15 kg på noen få uker, så jeg håper det raser av like fort denne gangen. Så jeg får på meg sommerklærne.. [8D] Kommer uansett til å sole meg i bikini her hjemme. Vil bli brun! [:)]

hahaha, skjønner akkurat hva du mener!!!
jeg tenkte faktisk å leie solarium i mai...

ikke lyst å møte sommeren så blek som jeg er nå :P

Blir vel ikke den helt store bikini-formen i år nei! Tar en tid før magen strammer seg til igjen, så tviler vel på at det skjer i tide [8|]...får satse på neste år [:)]

vist ein eter sundt og trener normalt, vil kroppen verta som før. kroppen din trenger oxo tid. ikkje gjer som desse kjendisane som er despirate.
og det finnes sjølvbrunings krem, mykje betre!

helsing the nurse [:)]

Jeg kjøpte meg tankini i fjor. Bikinitoppen er singlet[:D] Perfekt!!!

eg skal sprade i bikini i dag jeg..... [8D]  eller en tankini som ikke helt dekker hele den store magen....  Men men, det får bare være. I sommer skal jeg ikke noen andre plasser enn terrassen, så jeg skal nok få meg noe farge da[:D]

Tror ikke jeg skal noe særlig på stranden i år akkurat, så er ikke så farlig med bikiniformen hehe:P Men neste år derimot skal jeg jammen meg komme i bikiniform, for da skal jeg jo feire bryllup i varmere strøk også! :P Blir nok mest soling i hagen her hjemme i år ;)

Parkerte bikinien for mange år siden. Er ikke helt meg og jeg har aldri likt å vise magen (har aldri vært den tynneste). Liker heller ikke å sole meg, så for min del lider jeg ingen nød...

ORIGINAL: Litenblomst

Blir vel ikke den helt store bikini-formen i år nei! Tar en tid før magen strammer seg til igjen, så tviler vel på at det skjer i tide [8|]...får satse på neste år [:)]

sign[;)]

Har heldigvis terasse på riktig side av huset.. Ingen innsyn fra naboer, bare utemark som kan se meg, og jeg tror ikke fuglene bryr seg så mye om hvordan jeg ser ut [;)] En ting er hvertfall sikkert.. Jeg MÅÅÅ bli brun.. Var i Syden i fjor sommer, og det gikk jo bare et par uker før jeg ble skikkelig bleik igjen.. Fargen jeg får hjemme varer jo nesten helt til neste sesong! [:)]
Dessuten skal jeg i bryllup i august, så det blir mosjon og sol på terassen.. bikinien fra i fjor får duge [;)]

Skal nok kjøpe meg en ny bikini:)HAr ikke kjøpt ny biini på flerer år. Bryr meg katta om jeg fortsatt har litt mage etter fødselen. Det hadde jeg sist også. Har ikke tenkt til å gjemme meg bort bare fordi kroppen ikke er helt den samme. Jeg har jo da nettopp født ett barn:) Men hvor mye tid jeg får til å dra på stranda veit jeg ikke. Mannen min synes jeg er fin uansett så samma hva andre mener..

Bikinisesongen 2010 hva er det? Aldri hørt om. Jeg skal ikke ha gjester på hytta og skal gjemme meg under en stor parasoll og ett stort teppe når vi skal ut på båten. Får si fra til venner og kjente at jeg kun blir å treffe på regnværsdager.

Blir nok bikinien fra i fjor, og verandaen her.. for første gang synes jeg strandkjole/strandtunika er stilig [:D] Dattera mi ble født i desember, så da var jeg i form til sommeren.. i år får jeg nye været og evt bade på kveldstid.. hahaha.. Ser for meg hvor jeg dupper rundt i Mjøsa blant ammeinnlegg, gjedde og kloakk fra Skibladner.. hihihihihihihihihi [;)]

Back
Topp